Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Muziek of film
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

37 Resultaten

Sorteren op
Uitgever

Houtekiet (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Advanced verkopen voor dummies

Ralph R. Roberts (Auteur), Joe Kraynak (Auteur)

Praktische tips, adviezen en informatie voor verkopers met ervaring.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Verkopen

Geert Delobelle (Auteur)

Praktische handleiding voor verkopers.

Uitgever

LannooCampus (2008)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Wanbetalers : hoe pakt u ze aan ?

Jacqueline Mahieu (Auteur)

Tips en adviezen voor ondernemers.

Boek

Later word ik verkoopster

Hilde Vandermeeren (Auteur), Marjolein Pottie (Illustrator)

Prentvertelling waarin een meisje aan een jongetje vertelt dat zij later verkoopster wil worden. Met informatie over het beroep verkoper/verkoopster, enige doe-opdrachten en gekleurde tekeningen. Vanaf ca. 6 t/m 8 jaar.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het goud van Congo

Peter Verlinden (Auteur)

Overzicht van de recente geschiedenis van Congo en de strijd om de rijkdommen van dat land.

Uitgever

Van Rycke (2014)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Verkopen voor dummies

Tom Hopkins (Auteur)

Praktische adviezen voor het succesvol verkopen van producten en diensten en de communicatieve vaardigheden die daarvoor nodig zijn.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Hooked : hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Nir Eyal (Auteur), Ryan Hoover (Medewerker)

Handboek voor marketeers.

Boek

Wat als de klant nee zegt? : praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

Geert Delobelle (Auteur)

Praktische handleiding voor professionele verkopers.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

VerMERKvuldig! : je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen

Katlijn Voordeckers (Auteur)

Gids voor ondernemers die via mond-tot-mondreclame hun product of dienst in de markt willen zetten.

Boek

Black box van de topverkoper : inspireren, connecteren en excelleren in verkoop

Kathleen Cools (Auteur)

Adviezen aan verkopers om hun prestaties te verbeteren door zich te bezinnen op wat goed ging in een verkoopproces en op wat beter kon.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Wat je verkoopt ben je zelf : waarom de beste reclame gratis is

Erwin Wijman (Auteur)

Handboek over marketing waarbij de persoonlijke relatie met de klant centraal staat.

Uitgever

Haystack (2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar