Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

41 Resultaten

Sorteren op
Boek

De kleine videomarketing voor dummies

Gerda Van Galen (Auteur)

Handboek om zelf video’s in te zetten voor online marketing.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Ik ben een aanrader : wie zegt wat hij denkt, is goud waard voor een merk

Jan Van den Bergh (Auteur)

Consumenten doen veel aankopen op aanraden van anderen. Het boek laat zien hoe massamedia vervangen worden door mensen die merken kunnen maken en breken door het grote bereik van digitale media, zoals Twitter, blogs, discussiefora en Facebook. Marketeers kunnen daarvan profiteren als ze tenminste de valkuilen weten te omzeilen.

Boek

De conversation company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken

Steven Van Belleghem (Auteur)

Veel bedrijven gebruiken sociale media, maar slagen er niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Van Belleghem legt uit hoe sociale media medewerkers opnieuw met klanten kunnen verbinden en toont hoe de feedback van klanten gebruikt kan worden.

Boek

Aan de slag met Internet of Things : in 5 stappen je IoT-strategie ontwikkelen

Gilles Robichon (Auteur), Robert Heerekop (Auteur)

De revolutie van 'slimme' apparaten, met o.a. aandacht voor de ontwikkelingen, de toekomst en de gevolgen op het gebied van privacy.

Boek

Strategie op de breuklijn : management en aandeelhouderswaarde in het internettijdperk

Geoffrey A. Moore (Auteur)

Inleiding voor directies en managers van beursgenoteerde ondernemingen over hun aandelenkoersen in het internettijdperk

Boek

Digitale verleiding : hoe beïnvloedingsprofielen de online marketing op z'n kop zetten

Maurits Kaptein (Auteur)

Kaptein ontwikkelde een techniek waarmee de internethandel kan inspelen op individuele behoeften. Beïnvloedingsprofielen vertellen of de bezoeker op zoek is naar kwaliteit, naar een koopje, erbij wil horen… Over verkooppsychologie, de huidige technische mogelijkheden, de ethische vragen die deze methode oproept etc.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Niet beschikbaar
Boek

Digitaal is het nieuwe normaal : de revolutie is begonnen

Peter Hinssen (Auteur), Misha Chellam (Medewerker)

Kijk van een ondernemer op het digitale tijdperk.

Uitgever

Lannoo (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Instagram academy : de authentieke successtrategie voor ondernemers op Instagram

Nies Cools (Auteur)

Handboek voor online ondernemers over het sociale medium Instagram, met tips voor het vergroten van de zichtbaarheid en het verbeteren van de engagement rate. Met foto’s en illustraties.

Uitgever

Lannoo (2023)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Facebookmarketing voor dummies

Stephanie Diamond (Auteur), John Haydon (Auteur)

Uitleg over marketing via Facebook, met informatie over o.a. doelgroep, marketingplan, instellingen, klanten vinden en binden, veel voorkomende fouten en tips en succesfactoren.

Boek

Vloggen voor professionals : visual storytelling met je smartphone

Daan Van Bergen (Auteur)

Toegankelijke introductie tot zakelijk vloggen.

Boek

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert Van Wassenhove (Auteur)

Praktische gids voor ondernemers en marketeers.