Elly (11, ik-figuur) woont in een huis op een klif aan zee. Op een dag breekt een stuk van de klif af en stort het huis in zee. Elly drijft met haar familie het avontuur tegemoet. Vanaf ca. 8 jaar.
Jack Sullivan (13, ik-persoon) is een gewone jongen met een gewoon leven. Totdat het stadje waar hij woont, wordt bevolkt door zombies en monsters. Samen met zijn vrienden strijdt hij tegen deze monsters. Met veel zwart-witte stripachtige tekeningen. Vanaf ca. 10 jaar.
Rapp en zijn robotbroer Rob vergroten stiekem het kleine robotje dat hun moeder heeft uitgevonden. Als de Grote Vrolijke Robot levensgroot is, blijkt er een gemene kloon van hun moeder aan boord te zijn. AVI-M4. Vanaf ca. 7 jaar.
De Game Helden zijn door de superkrachten van Manú per ongeluk naar het Wilde Westen geteleporteerd. Samen moeten ze het opnemen tegen de zombie-cowboys en hun meester: het woeste tentakelmonster. Met kleurenillustraties. Vanaf ca. 7,5 jaar.
Rapp en zijn robotbroer Rob maken vaak veel herrie. Daarom heeft Rapps moeder een Geluid Weg Straler uitgevonden. Op een dag is de GWS verdwenen. Dan wordt er heel stilletjes een juweel uit het museum gestolen. AVI-M4. Vanaf ca. 7 jaar.
Claire (16) wordt opgejaagd door twee gewapende jongens. Als het haar lukt 24 uur uit hun handen te blijven, dan krijgt ze 10.000 euro. Als het niet lukt, betekent dat haar dood. Vanaf ca. 14 jaar.
De Game Helden worden na een schoolreisje naar een dinopark naar de prehistorie geteleporteerd. Kunnen ze veilig terugkeren? Met kleurenillustraties. Vanaf ca. 7 jaar.
De Game Helden reizen naar de tijd van de zeepiraten om te voorkomen dat de kwaadaardige Leeuwin de bloedsteen vindt, een steen die haar onsterfelijk kan maken. Met kleurenillustraties. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 7,5 jaar.
Boris woont met zijn oma in een afgelegen huis in de heuvels. Hij heeft weinig vrienden. Alleen als hij in de oude glasfabriek speelt, krijgt hij gezelschap van Oscar. Hij werkte honderd jaar geleden in de fabriek. Vanaf ca. 9 jaar.
De moeder van Rapp heeft een plopstraler uitgevonden. Dan wordt Rapps oma ontvoerd door de Spiegelmama. Rapp gaat er samen met zijn robotbroer Rob en de plopstraler achteraan. AVI-M4. Vanaf ca. 7 jaar.
Jimmy (10) en zijn zusje Minnie (5) vinden in de slaapkamerkast een mannenbeen van plastic. Het been is van hun opa die ze nooit gezien hebben. Jimmy en Minnie gaan op zoek naar opa en beleven veel avonturen. Vanaf ca. 9 jaar.
Het leven van Johan komt op zijn kop te staan wanneer de excentrieke familie Opitz in zijn straat komt te wonen. Hij raakt in de ban van de dochter en zijn vader raakt geobsedeerd door de buurvrouw. Voor ze het goed en wel beseffen raken vader en zoon verstrikt in hun verlangens naar liefde en vriendschap.
De botten die de hond van Maas op het strand vindt, veranderen door de bliksem in een piratenskelettenmeisje. Terwijl Maas en Amira hun best doen Bobbie Botjes te verbergen, blijkt dat er nog iets anders op het eiland tot leven is gekomen… Met stripachtige zwart-witillustraties. Vanaf ca. 9 jaar.
Charlie (10) wil aan een moeilijke game meedoen. Hij hoopt daarmee een geldprijs te winnen zodat zijn ouders minder geldzorgen hebben. Daarvoor heeft hij wel eerst de creditcard van zijn vader nodig. Is dat wel veilig? AVI-E5. Vanaf ca. 9 jaar.
De Game Helden zijn ontvoerd door aliens en moeten het in een arena ver in het heelal opnemen tegen de beste alien-voetbalteams uit het universum. Als ze verliezen, wordt de aarde veroverd. Kunnen de helden de tegenstander verslaan en veilig terugkeren? Met kleurenillustraties. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 7 jaar.
Als Blaag de Blob wordt gestolen, teleporteren de Game Helden naar het hoofdkwartier van superschurk de Leeuwin in New York. Daar worden ze opgewacht door een robotleger en een verschrikkelijk wezen. Lukt het de vrienden om Blaag te redden? Met kleurenillustraties. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 7 jaar.
Roy (10) besluit een meisje uit een andere wereld te helpen. Tijdens zijn bizarre tocht komt hij de vreemdste mensen en zelfs draken tegen. Vanaf ca. 8 jaar.
Bram heeft een voetbal. Maar hij wil niet met Mo, Feng en Fleur. Dus gaat hij naar huis. Maar buiten ziet hij leuk voetbal. Mag Bram nu wel meedoen? AVI-E3. Vanaf ca. 6,5 jaar.
Claire (16) is nog maar nauwelijks hersteld van de 24 uur durende klopjacht, wanneer ze met haar lotgenoten wordt ontvoerd. Op een afgelegen landgoed in Frankrijk begint de nachtmerrie opnieuw. En dit keer duurt die twee keer zo lang… Vanaf ca. 14 jaar.