Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

249 Resultaten

Sorteren op
Boek

TikTok Academy : haal het beste uit TikTok van beginner tot professional

Jonas Lips (Auteur)

Praktische tips voor ondernemers om succesvolle marketingcontent te creëren voor het socialemediaplatform TikTok. Met kleurenfoto’s en -illustraties.

Uitgever

Lannoo (2023)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het omslagpunt : hoe kleine dingen een groot verschil uitmaken

Malcolm Gladwell (Auteur)

Beschouwing over het ontstaan van modes en trends, waarbij creatieve en communicatief ingestelde enkelingen een proces op gang brengen.

Uitgever

Contact (2001)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Digitaal is het nieuwe normaal : de revolutie is begonnen

Peter Hinssen (Auteur), Misha Chellam (Medewerker)

Kijk van een ondernemer op het digitale tijdperk.

Uitgever

Lannoo (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Hooked : hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Nir Eyal (Auteur), Ryan Hoover (Medewerker)

Handboek voor marketeers.

Boek

Facebookmarketing voor dummies

Stephanie Diamond (Auteur), John Haydon (Auteur)

Uitleg over marketing via Facebook, met informatie over o.a. doelgroep, marketingplan, instellingen, klanten vinden en binden, veel voorkomende fouten en tips en succesfactoren.

Boek

Zout suiker vet : hoe de voedselindustrie ons in zijn greep houdt

Michael Moss (Auteur)

Kritische beschouwing over de praktijken van de hedendaagse voedingsindustrie om de consumenten ongezond voedsel op te dringen.

Boek

Mag ik u een aanbod doen? : een tragikomedie van onze tijd

David Szalay (Auteur)

Een Britse telemarketeer krijgt steeds meer moeite met het verkopen van gebakken lucht.

Uitgever

Mouria (2008)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Maak je merk cool : branding naar de nieuwe generatie

Joeri Van den Bergh (Auteur), Mattias Behrer (Auteur)

Gids voor een marketingstrategie gericht op jongeren.

Uitgever

LannooCampus (2011)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Alchemie : de onweerstaanbare kracht van marketing

Rory Sutherland (Auteur)

De schrijver onderzoekt welke code marketing succesvol maakt aan de hand van psychologische inzichten in het keuzegedrag van mensen.

Uitgever

Spectrum (2019)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Heldenmerk

Guillaume Van der Stighelen (Auteur), Wouter Torfs (Inleider)

Adviezen aan marketeers om merken bekend of zelfs 'onsterfelijk' te maken.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Wat als de klant nee zegt? : praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

Geert Delobelle (Auteur)

Praktische handleiding voor professionele verkopers.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Principes van marketing

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Nigel Piercy (Auteur), Marc Logman (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Ton Borchert (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Pearson (© 2017)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De plakfactor : waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet

Chip Heath (Auteur), Dan Heath (Auteur)

Beschrijving van een benadering om ideee͏̈n, commercieel of anderszins, te laten aanslaan bij een groot publiek.

Uitgever

Pearson (2013)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Show your work! : 10 manieren om je creativiteit met de wereld te delen

Austin Kleon (Auteur)

Adviezen aan kunstenaars en andere creatieve mensen.

Uitgever

Lannoo (2014)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar