Meneer Hond geeft een feest en nodigt iedereen uit om taart te komen eten. Prentenboek met gekleurde illustraties en tekst op rijm. Met cd-rom vol spelletjes, die ook als audio-cd te beluisteren is. Vanaf ca. 5 jaar.
Amanda (16) en haar vrienden spelen graag op computer het spel Ripper. Als ze hun aandacht richten op enkele moorden die in San Francisco worden gepleegd, wordt het spel dodelijke ernst.
Jack Sullivan (13, ik-persoon) is een gewone jongen met een gewoon leven. Totdat het stadje waar hij woont, wordt bevolkt door zombies en monsters. Samen met zijn vrienden strijdt hij tegen deze monsters. Met veel zwart-witte stripachtige tekeningen. Vanaf ca. 10 jaar.
Wanneer zijn klasgenoten hem inwijden in het verslavende computerspel Erebos, moet Nick steeds extremere opdrachten uitvoeren om in het spel te blijven. Indien hij faalt, wordt hij uit de groep gegooid.
Matteo (ik-persoon) speelt het liefst dag en nacht League of Legends. Hij spijbelt steeds vaker van school en zijn moeder is wanhopig. Dan wordt Matteo ontvoerd. Hij wordt naar een instelling gebracht, waar jongeren heropgevoed worden. Maar dan blijkt dat er iets heel anders achter zit. Vanaf ca. 12 jaar.
Een jongen wordt op school gepest en zijn ouders zorgen niet goed voor hem. Maar op een dag is het leven als een game: hij kan vliegen als een bij! Als hij in een bloem landt, is hij weer een jongen. Dan begint level 2: opstaan en klaarmaken voor school. Met zwart-witillustraties. Vanaf ca. 9 jaar.
Nell is ondanks haar vele volgers eenzaam sinds het overlijden van haar tweelingbroer. Ze vindt afleiding als ze wordt geselecteerd om mee te doen aan de Glitch Game, een spel dat echter en gevaarlijker blijkt dan de deelnemers vooraf kunnen bedenken. Met zwart-witillustraties. Vanaf ca. 15 jaar.
De Game Helden zijn door de superkrachten van Manú per ongeluk naar het Wilde Westen geteleporteerd. Samen moeten ze het opnemen tegen de zombie-cowboys en hun meester: het woeste tentakelmonster. Met kleurenillustraties. Vanaf ca. 7,5 jaar.