Welke gadgets en afluisterapparatuur gebruiken spionnen? Wat hebben duiven en dolfijnen met spionage te maken? Ontdek alles over geheime diensten, wapens, codetaal en speciale missies. Lees ook hoe je zelf een spion kunt worden. Met doetips en kleurenillustraties. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.
Handleiding voor spionnen met informatie over o.a. het oprichten van een spionnenclub, leugendetectors, de kunst van het afluisteren en geheimschrift. Met zwartwitte tekeningen.
Ontdek hoe spionnen te werk gaan en welke trucs zij gebruiken. Verhalen over Mata Hari, spionagevliegtuigen en het kraken van codes. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 10 jaar.
Neem een kijkje in de spannende wereld van spionnen. Zo leer je geheime boodschappen ontcijferen, insluipers opsporen en afluisteren. Met kleurenillustraties en o.a uitneembare kaarten. Vanaf ca. 11 t/m 14 jaar.
Alex sluit zich, net als zijn vader vroeger, aan bij de misdaadorganisatie Scorpia en belandt in een huiveringwekkend avontuur dat zich grotendeels afspeelt in Venetie͏̈. Vanaf ca. 13 jaar.
Jeugdspion Alex (14) infiltreert in de levensgevaarlijke snakeheadorganisatie die een bom wil plaatsen om een topconferentie te voorkomen. Vanaf ca. 12 jaar.
Marcus (16) mag deel gaan uitmaken van een geheim team van jonge spionnen, SPAT. Als hij op school een overtreding begaat, denkt hij dat het avontuur niet doorgaat. Vanaf ca. 13 jaar.
Als de 14-jarige Alex een klusje voor de Britse geheime dienst opknapt, komt hij in aanraking met een misdaadorganisatie uit het Verre Oosten. Vanaf ca. 13 jaar.
Spionnen Sam Smith en Daphné kunnen, op weg naar hun volgende opdracht, even uitblazen op een luxe cruiseschip. Niet evident voor de actieve Sam, die alweer nerveus begint te worden omdat er maar niets lijkt te gebeuren. Maar dan wordt het schip gekaapt... Sam en Daphné willen zo snel mogelijk het schip verlaten om hun opdracht veilig te stellen, maar Sam wordt voor een wrede keuze gesteld. Wat zal hij kiezen? En wanneer ontdekt hij zelf dat hij in een groot en listig plan is terechtgekomen?
James (bijna 12) komt na het overlijden van zijn moeder bij een jeugdafdeling van de Britse Geheime Dienst: CHERUB. Zijn eerste missie is een terroristische aanslag voorkomen. Vanaf ca. 13 jaar.
Twee bendes terroriseren Antwerpen. Spion Sam infiltreert namens de gemeente in een van de bendes, De Dragons. Hij belandt in een wespennest van list en bedrog, en ontdekt dat men in de hoogste gemeentelijke kringen een vuil spel speelt rondom het burgemeesterschap.
Sam moet tijdelijk lesgeven aan de moeilijkste klas van De School. De directeur van De School heeft eindelijk zijn handboek voor spionnen af en al snel blijkt er interesse voor te zijn uit vijandige hoek. Vanaf ca. 11 jaar.
Spionnen in heel Europa speuren naar de verdwenen Code van Autumn. Sam en Daphné ontdekken dat de Chinese gangster Liu interesse in de code heeft en besluiten hem op te sporen in Peking.
Sam Smith zit in het vierde jaar van een school voor geheimagenten. Hij en zijn klasgenoten worden ontvoerd door twee gangsters, die hen willen opleiden tot moordenaars. Vanaf ca. 11 jaar.
Sam assisteert wetenschapper January met een geheim project. Als January vermoord wordt, lijkt Sam de moordenaar. Vriendin Daphné moet de ware moordenaar zien te vinden, want Sam is zijn geheugen kwijt. Vanaf ca. 11 jaar.
De kroonjuwelen van de Engelse koningin zijn gestolen. De Amerikaanse jongen Mac krijgt de opdracht om ze terug te vinden. Daarvoor reist hij de hele wereld over. Vanaf ca. 7 jaar.
Kid Kat en zijn team moeten de elf tijgers zoeken, die met hun magische krachten het kattenland Noensia beschermen. Die missie voert hen naar het gevaarlijke hondenland Kaplan. Onderweg ontmoeten ze vliegende slangen, een ezel-eekhoorn en draken.