De hoogbegaafde Jona (17) heeft uit verveling een drone gebouwd, waarmee hij mensen observeert. Door de geheimen die hij ontdekt, brengt hij zichzelf in gevaar. Vanaf ca. 15 jaar.
Welke gadgets en afluisterapparatuur gebruiken spionnen? Wat hebben duiven en dolfijnen met spionage te maken? Ontdek alles over geheime diensten, wapens, codetaal en speciale missies. Lees ook hoe je zelf een spion kunt worden. Met doetips en kleurenillustraties. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.
Neem een kijkje in de spannende wereld van spionnen. Zo leer je geheime boodschappen ontcijferen, insluipers opsporen en afluisteren. Met kleurenillustraties en o.a uitneembare kaarten. Vanaf ca. 11 t/m 14 jaar.
Wil je spion worden of boeven oppakken? Dan is dit een onmisbaar, soms grappig, handboek, waarin je leest hoe je aan geheime informatie komt en hoe je een moord oplost. Met cartoonachtige zwart-wittekeningen. Vanaf ca. 11 jaar.
Door toedoen van haar leugenachtige Italiaanse vriendje Marco belandt Erika in handen van de politie. Ex-MI-6 agent Brian Bailey biedt haar een uitweg. Als Erika spioneert voor Team Mortis, houdt hij haar uit de gevangenis. Maar daarvoor moet ze wel haar naam en identiteit opgeven.
Jeugdspion Alex (14) infiltreert in de levensgevaarlijke snakeheadorganisatie die een bom wil plaatsen om een topconferentie te voorkomen. Vanaf ca. 12 jaar.
Jeugdspion Alex Rider (14) ontmoet de oprichter van hulporganisatie 'First Aid'. Na deze ontmoeting raakt Alex verstrikt in allerlei spannende avonturen en roept de hulp en bescherming van MI6 in. Vanaf ca. 12 jaar.
Sarah (12) is een begaafd hacker. Samen met vier andere jongeren mag ze voor de Britse geheime dienst gaan spioneren! Ze leren van alles over sluipen, inbreken en explosieven. Hun opdracht is om de wereld te redden van duistere schurken. Zijn ze er klaar voor? Vanaf ca. 10 jaar.
Als Eva in de tuin van de buren een geheimzinnige brief vindt, begint voor haar, Jackie en Thomas een reeks adembenemende avonturen. Vanaf ca. 10 jaar.
Georges (ik-figuur) is verhuisd naar een flat. Daar raakt hij bevriend met Kitser. Als Safer steeds veeleisender wordt, gaat Georges zich afvragen hoe ver hij moet gaan voor zijn enige vriend. Vanaf ca. 11 jaar.
Twee leden van Team Mortis, Erika en Andreas, moeten meedoen aan ‘Het Dodenspel’ om te zorgen dat er geen onschuldige mensen sterven. Maar of zij het spel overleven? Vanaf ca. 13 jaar.
Als de 14-jarige Alex een klusje voor de Britse geheime dienst opknapt, komt hij in aanraking met een misdaadorganisatie uit het Verre Oosten. Vanaf ca. 13 jaar.
Alex Rider neemt het op tegen een groep eco-terroristen en moet een gevecht op leven en dood leveren in een ruimtehotel hoog boven de aarde. Vanaf ca. 13 jaar.
Max is vrijdagmiddag altijd bij zijn lieve oma, die graag breit en met wie Max altijd puzzelt. Maar ineens komt zijn andere oma hem ophalen van school. De andere oma is hip en stoer en heeft een heel spannend beroep. Voorlezen vanaf ca. 7 jaar, zelf lezen vanaf ca. 8 jaar.
Marcus (16) mag deel gaan uitmaken van een geheim team van jonge spionnen, SPAT. Als hij op school een overtreding begaat, denkt hij dat het avontuur niet doorgaat. Vanaf ca. 13 jaar.
Als de Amerikaanse tieneractrice Quinn Pillsbury op een spoorwegovergang in Londen om het leven komt, ontdekt Team Mortis het teken van De Zwarte Zon op haar pols, een beruchte sekte. Vanaf ca. 13 jaar.
Alex sluit zich, net als zijn vader vroeger, aan bij de misdaadorganisatie Scorpia en belandt in een huiveringwekkend avontuur dat zich grotendeels afspeelt in Venetie͏̈. Vanaf ca. 13 jaar.
Peter (17, ik-figuur), een wiskundig genie, heeft last van paniekaanvallen. Tijdens zo’n aanval blijkt zijn moeder, een geniale wetenschapper, te zijn neergestoken en is Peters tweelingzus Anabel spoorloos verdwenen. Peter komt terecht in een wereld vol spionnen en weet niet wie hij kan vertrouwen. Vanaf ca. 15 jaar. `