Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

12 Resultaten

Sorteren op
Boek

Seks, humor en het beloofde land : de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Marc Andrews (Auteur), Matthijs Van Leeuwen (Auteur), Rick Van Baaren (Auteur)

Overzicht met talrijke voorbeelden van bei͏̈nvloedingstechnieken in de reclame.

Uitgever

Maven Publishing (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Stiekeme signalen : je wordt beïnvloed en je weet het niet

Leonard Mlodinov (Auteur)

Ons brein reageert onbewust en instinctief op signalen van buitenaf en beïnvloedt zo tal van beslissingen: welk merk deodorant we kopen, onze politieke voorkeur, onze partnerkeuze ... Op welke manieren gebeurt dit? En hoe kunnen we deze inzichten inzetten om onszelf en anderen te beïnvloeden?

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Verleiden : de biologie van het bekoren

Gino Delmotte (Auteur), Agnes Goyvaerts (Auteur)

Psychologische achtergronden van verleidingsmechanismen op allerlei gebied, zoals in de kunst, de reclame en emoties.

Uitgever

Vrijdag (2009)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Aandacht is het nieuwe goud : hoe commercie en media vechten om in ons hoofd te komen

Tim Wu (Auteur)

Kritsche analyse van de strijd om de aandacht van de consument van reclame-, nieuws- en sociale media.

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

De zintuigenmarketing

Dagmar Van der Neut (Auteur)

Taal
Doelgroep
Boek

Waarom reclame niet werkt

Bruno Vanspauwen (Auteur)

Kritische analyse van feiten en mythen in de hedendaagse reclamebranche.

Uitgever

Lannoo (2001)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar