Boek Concepting : het managen van Concept-merken in het communicatiegeoriënteerde tijdperk Jan Rijkenberg
Boek Universele ontwerpprincipes : 100 manieren om het gebruiksgemak te bevorderen, de waarneming te beïnvloeden, de aantrekkingskracht te vergroten, betere ontwerpbeslissingen te nemen en leerprocessen te verbeteren William Lidwell
Boek Innovatie in produktie : de strategische doorbraak M. Lambrecht (Auteur), Willy Herroelen (Auteur) Uitgever Kluwer (1985) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Produkten op maat : QFD als gids bij produktcreaties Andries Sarlemijn (Redacteur) Uitgever Boom (1995) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling, QFD Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Concepting : het managen van Concept-merken in het communicatiegeoriënteerde tijdperk Jan Rijkenberg (Auteur) Bedrijfskundige studie over het traject van productontwikkeling, merkontwikkeling en concepting (marketing) naar de markt. Uitgever BZZTôH (1998) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Universele ontwerpprincipes : 100 manieren om het gebruiksgemak te bevorderen, de waarneming te beïnvloeden, de aantrekkingskracht te vergroten, betere ontwerpbeslissingen te nemen en leerprocessen te verbeteren William Lidwell (Auteur), Kritina Holden (Auteur), Jill Butler (Auteur) Uitgever BIS (2006) Taal Nederlands Onderwerp Design, Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Hoe lanceer ik een nieuw product!? Jeremy Deacon (Auteur), Margit Smeekens (Auteur) Gids voor ondernemers over het op de markt brengen van een nieuw product en alles wat daarbij komt kijken zoals trendonderzoek en ideee͏̈nontwikkeling. Uitgever Prentice Hall (2009) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling, Marketing Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek De designfactor : waarom alles onweerstaanbaar wordt als het mooi en makkelijk is Lucas Verweij (Auteur) Beschrijving door een designcriticus van de vele gedaanten van het hedendaagse design, het ontwerpproces en de werkwijze van ontwerpers. Uitgever Haystack (2016) Taal Nederlands Onderwerp Design, Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Universal design : solutions for a barrier-free living Oliver Herwig (Auteur) Uitgever Birkhäuser (2008) Taal Engels Onderwerp Productontwikkeling, Design Doelgroep Volwassenen Boek Casebook 2016 : the very best of interactive Belgium Maxime Samain (Redacteur) Uitgever Best of Digital Media (2016) Taal Engels Onderwerp Innovatie, Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Boek De klassiekersclub : hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan Ryan Holiday (Auteur) Beschrijving van het creatieve proces waarbij de focus ligt op kwaliteit, waaruit promotie en publieksopbouw voortvloeien. Uitgever Lev. (copyright 2023) Taal Nederlands Onderwerp Creativiteit, Marketing ; kunst, Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Jony Ive : het genie achter de producten van Apple Leander Kahney (Auteur) Biografie van de Britse productontwerper (1967). Uitgever Lev. (2013) Taal Nederlands Onderwerp Apple, Ive, Jony Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Hoe word ik een bedenker? Jan Verstraete (Auteur) Tips voor kandidaat-uitvinders. Uitgever Lannoo (2010) Taal Nederlands Onderwerp Ondernemen, Creativiteit Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Productontwerpen Arthur O. Eger (Auteur), Maarten Bonnema (Auteur), Eric Lutters (Auteur) Uitgever Lemma (2004) Taal Nederlands Onderwerp Design ; 20ste eeuw, Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Focus op productontwikkeling Chris Baelus (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De psychologie van producten : hoe empathisch design komaf maakt met stigma's Koen Van der Schaeghe (Interviewer), Kristof Vaes (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Denken met je handen : Scholten & Baijings : aan de industriële producten van het ontwerpersduo gaat een ambachtelijke werkwijze vooraf Peter Van Kester (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Design ; 2000-, Productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Betere diensten uitbouwen met designdenken... en wat legoblokken en plasticine Roel Jacobus (Auteur) Taal Meertalig Onderwerp Productontwikkeling, Kwaliteitszorg ; dienstverlening ; gemeenten Doelgroep Volwassenen Boek Vitamin green Uitgever Phaidon (2012) Taal Engels Onderwerp Duurzaam bouwen, Architectuur ; 2000-, Ecodesign, Duurzame productontwikkeling Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Ontdekkingsreis naar een duurzame wereld : Inspiratie en vernieuwing in design Annouk Post () Uitgever Uitgeverij ArtEZ Press (2016) Taal Nederlands Onderwerp Ecodesign, Toegepaste kunst, Duurzame mode, Duurzame productontwikkeling, Milieuzorg Artikel uit tijdschrift Serieuze spelletjes Roel Jacobus (Auteur) Taal Meertalig Onderwerp Games ; productontwikkeling Doelgroep Volwassenen