Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

41 Resultaten

Sorteren op
Boek

No logo : geen ruimte, geen keuze, geen werk : de strijd tegen de dwang van de wereldmerken

Naomi Klein (Auteur), Marjolijn Stoltenkamp (Vertaler)

Polemiek tegen de hedendaagse, door de neoliberalische tijdgeest bevorderde invloed van het bedrijfsleven op de samenleving.

Uitgever

De Geus (© 2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Coole merken

Liz Gogerly (Auteur), Karin Beneken Kolmer (Vertaler)

Wat zijn coole merken en hoe worden ze dat? Met interviews met o.a. Zuckerberg (Facebook) en tips over het ontwerpen van je eigen logo. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.

Uitgever

NBD Biblion (2012)

Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Maak je merk cool : branding naar de nieuwe generatie

Joeri Van den Bergh (Auteur), Mattias Behrer (Auteur)

Gids voor een marketingstrategie gericht op jongeren.

Uitgever

LannooCampus (2011)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Heldenmerk

Guillaume Van der Stighelen (Auteur), Wouter Torfs (Inleider)

Adviezen aan marketeers om merken bekend of zelfs 'onsterfelijk' te maken.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De plakfactor : waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet

Chip Heath (Auteur), Dan Heath (Auteur)

Beschrijving van een benadering om ideee͏̈n, commercieel of anderszins, te laten aanslaan bij een groot publiek.

Uitgever

Pearson (2013)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Een nijlpaard onder het tapijt : over probleemmerken

Frank Haveman (Auteur), Jorge Labadie (Medewerker)

Oplossingsgerichte marketingstrategiee͏̈n voor merken die 'uit' zijn of dat dreigen te raken.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Uw werk uw merk : employer brands van de grootste bedrijven in België

Jan Denys (Auteur)

Overzicht van de voor werknemers aantrekkelijkste bedrijven in Belgie͏̈.

Uitgever

LannooCampus (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het Merk Mens : consumenten grijpen de macht

Fons Van Dyck (Auteur)

Verkenning vanuit de invalshoek van marketing van de psychologische, economische en maatschappelijke factoren die het gedrag van de hedendaagse consument bepalen.

Uitgever

LannooCampus (2007)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Maak je naam onvergetelijk : zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt

Floris Hülsmann (Auteur)

Adviezen aan startende ondernemers voor het kiezen van een merk- of bedrijfsnaam die aanslaat bij de beoogde klanten.

Uitgever

Haystack (2018)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De kroon op het merk : pioniers van wereldmerken

Marcel Grauls (Auteur)

Beknopte geschiedenis van dertig wereldmerken.

Uitgever

Van Halewyck (2002)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Merkenziekte : hoe merken ons leven beheersen

Lucas Conley (Auteur)

Kritische analyse van de wijze waarop marketing en reclame ons leven beheersen.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Het no-nonsenseboek over merken bouwen

Suzanne Van Gompel (Auteur), Josien Van der Laan (Redacteur)

Beknopte gids voor ondernemers en marketeers.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

You do you : en de juiste mensen zullen je vinden

Nele Pieters (Auteur), Stéphanie Duval (Auteur)

Visie op concurrentiestrategie, gericht op met name grotere ondernemers.

Uitgever

Pelckmans Pro (2020)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Wat mocht, wat mag, what's next? : reclame als spiegel van onze tijd

Wilbert Schreurs (Auteur), Doortje Smithuijsen (Auteur)

Analyse van de maatschappelijke rol en de invloed van reclame in de Nederlandse samenleving van de jaren vijftig tot en met de huidige tijd, met bijzondere aandacht voor de Reclame Code Commissie. Met afbeeldingen.

Uitgever

Spectrum (2024)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend