Overzicht van toepassingen van kunstmatige intelligentie in de creatieve industrie͏̈̈le wereld, met aandacht voor de valkuilen en mogelijke oplossingen.
Een meisje, met konijnenoren en een slurf, komt nieuw in de stad wonen en wil graag vrienden maken. Maar niemand let op haar. Alle dieren kijken alleen maar naar hun scherm. Wat is er zo bijzonder aan die schermen? Zouden ze soms lekker smaken? Prentenboek met grappige illustraties in frisse kleuren. Vanaf ca. 4 jaar.
Waarschuwing tegen computergebruik en digitale technologie, die zowel op de cognitie als op alle functies van het lichaam een nadelige invloed zouden hebben.
Jongeren van ca. 13 t/m 18 jaar vertellen over hun online wereld, over filmpjes waar ze niet blij mee zijn, over perfecte selfies en populair willen zijn. Vanaf ca. 14 t/m 18 jaar.
Een jonge computerprogrammeur die wordt ontslagen, gaat samenwerken met een kluizenaar-achtige internetmiljardair die hem voorstelt om samen te proberen het internet veiliger te maken maar dan blijkt ook hij een dubbele agenda te hebben.