Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

30 Resultaten

Sorteren op
Boek

De ultieme kudde : het begrijpen en beïnvloeden van massagedrag

Mark Earls (Auteur)

Leidraad voor marketeers, managers en anderen die het gedrag van groepen mensen willen begrijpen en bei͏̈nvloeden.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Magazijn
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

(Markt)onderzoek : basis en verdieping

Bas Bakker (Auteur), Micha Keijer (Auteur), Clarence Van der Putte (Auteur)

Studieboek en naslagwerk op hbo-niveau.

Uitgever

SDU (2006)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Hoe consumenten denken : essentiële inzichten in de psychologie van de markt

Gerald Zaltman (Auteur)

Multidisciplinair studieboek op wetenschappelijk niveau over marketing en consumentenonderzoek.

Boek

De koopknop : het geheim van het consumentenbrein : inclusief meer dan 50 neuromarketingtips

Martin De Munnik (Auteur)

Neurowetenschappers kunnen achterhalen voor welke producten we gevoelig zijn en welke reclame ons aanzet tot kopen. Zo kunnen bedrijven via neuromarketing het product en de prijs afstemmen op de consument en het moment.

Uitgever

SDU (2012)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De ultieme vraag 2.0 : hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

Frederick F. Reichheld (Auteur), Rob Markey (Auteur)

Praktische gids voor bedrijven die via hun klanten mond-tot-mondreclame willen maken.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Katern Marktonderzoek

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

De koopknop in je hoofd

Dieter De Cleene (Auteur)

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Design voor alle generaties

Chris Reinewald (Auteur)