Boek De koopknop : het geheim van het consumentenbrein : inclusief meer dan 50 neuromarketingtips Martin De Munnik
Boek De ultieme vraag 2.0 : hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter Frederick F. Reichheld
Boek De ultieme kudde : het begrijpen en beïnvloeden van massagedrag Mark Earls (Auteur) Leidraad voor marketeers, managers en anderen die het gedrag van groepen mensen willen begrijpen en bei͏̈nvloeden. Uitgever Maven Publishing (2010) Taal Nederlands Onderwerp Massapsychologie, Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Marktonderzoek : methoden en toepassingen Patrick De Pelsmacker (Auteur), Patrick Van Kenhove (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Pearson Education Benelux (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek (Markt)onderzoek : basis en verdieping Bas Bakker (Auteur), Micha Keijer (Auteur), Clarence Van der Putte (Auteur) Studieboek en naslagwerk op hbo-niveau. Uitgever SDU (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Hoe consumenten denken : essentiële inzichten in de psychologie van de markt Gerald Zaltman (Auteur) Multidisciplinair studieboek op wetenschappelijk niveau over marketing en consumentenonderzoek. Uitgever Uitgeverij Business Contact (2008) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek, Consumentengedrag Serie Business bibliotheek Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek De koopknop : het geheim van het consumentenbrein : inclusief meer dan 50 neuromarketingtips Martin De Munnik (Auteur) Neurowetenschappers kunnen achterhalen voor welke producten we gevoelig zijn en welke reclame ons aanzet tot kopen. Zo kunnen bedrijven via neuromarketing het product en de prijs afstemmen op de consument en het moment. Uitgever SDU (2012) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek De ultieme vraag 2.0 : hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter Frederick F. Reichheld (Auteur), Rob Markey (Auteur) Praktische gids voor bedrijven die via hun klanten mond-tot-mondreclame willen maken. Uitgever Uitgeverij Business Contact (2016) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Clusteranalyse en factoriële correspondentieanalyse in marktsegmentatieonderzoek : een praktische illustratie Patrick Van Kenhove (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Marktonzekerheid en regulering : een pleidooi voor een institutionele visie op de economie Toon Vandevelde (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Katern Marktonderzoek Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De koopknop in je hoofd Dieter De Cleene (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De seniorenmarkt : het bereiken van de oudere consument vereist een andere stijl van produktpromotie Piet Driest (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek ; ouderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Design voor alle generaties Chris Reinewald (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Design, Marktonderzoek ; ouderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Leeftijd, levensstijl en koopgedrag : zijn senioren anders ? Wim Janssens (Auteur), Patrick De Pelsmacker (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag ; ouderen, Marktonderzoek ; ouderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Een marktgerichte benadering van de PBC Zuid-Holland : de waarde van een marktonderzoek Frank Kriek (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp PBC Zuid-Holland ; marktonderzoek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Gerdy Van Bellen : 'Ik ben nog nooit verrast in de bibliotheek, jij wel ?' Bart Janssen (Interviewer), Gerdy Van Bellen (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marktonderzoek ; openbare bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Hoog cijfer zegt niet alles Lenny Vos (Auteur), Marjolein Oomes (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kwaliteitszorg ; openbare bibliotheken ; Nederland, Marktonderzoek ; openbare bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Je was filiaalhoofd en je wordt pmc-coördinator : bedrijfsplan in Lelystad : de winst van het verlies Annemieke Schoen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement ; Nederland, Marktonderzoek ; openbare bibliotheken ; Nederland, Organisatieleer Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Pmc's brengen de bibliotheek dichter bij de markt : product-marktcombinaties voor openbare bibliotheken Heide Gramser (Auteur), Hein Leemans (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement ; Nederland, Marktonderzoek ; openbare bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Landelijke pmc-matrix bevordert de samenhang : meer rekening houden met de gebruikswaarde en de gebruikssituaties Wim Van De Fliert (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement ; Nederland, Marktonderzoek ; openbare bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Denken in termen van functies en technologieën : pmtc's vereisen een eigen deel van de bibliotheek met eigen medewerkers Nicoline Van Tiggelen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement ; Nederland, Marktonderzoek ; openbare bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen