Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

23 Resultaten

Sorteren op
Boek

De kracht van storytelling : waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet

Carmine Gallo (Auteur)

Adviezen om mensen te inspireren, zakelijk zowel als privé, door het vertellen van verhalen.

Boek

Schrijf ze onder tafel! : alles wat je moet weten over wervelend schrijven en copywriting

Bavo Van Landeghem (Auteur)

Praktische uiteenzetting over alle aspecten van het vak copywriting, met veel voorbeelden, oefeningen en tips.

Uitgever

Owl Press (2021)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Vijfsterrencommunicatie : het geheim van een onuitwisbare indruk

Carmine Gallo (Auteur)

Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen.

Boek

Verleid je lezer online : succesformules voor overtuigend en creatief schrijven

Ellis Buis (Auteur), Joyce Hardholt (Auteur)

Gids met tips voor het schrijven van overtuigende online teksten.

Uitgever

Thema (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Story telling : verhalen maken merken

Guido Everaert (Auteur)

Adviezen aan marketeers over de marketing van merken door het vertellen van verhalen.

Uitgever

LannooCampus (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Marketingcommunicatie

Patrick De Pelsmacker (Auteur), Maggie Geuens (Auteur), Joeri Van den Bergh (Auteur), Theo Zweers (Bewerker)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Pearson Benelux (© 2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Slogans en pay-offs

Gert Buesink (Auteur)

Handreiking voor het bedenken van slagzinnen voor propaganda en reclame.

Uitgever

Kluwer (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Het emotie effect : creatieve leiderschapslessen uit een leven bij Nike

Greg Hoffman (Auteur)

Persoonlijk verhaal van de ex-Chief Marketing Officer van Nike over de manier waarop bedrijven klanten kunnen inspireren door het creëren van emotionele banden.

Uitgever

HarperCollins (2022)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Open boek : over eerlijke reclame in een transparante wereld

Marc Michils (Auteur)

Toekomstvisie van de Belgische reclameman op een samenleving die een evolutie doormaakt naar grotere transparantie, openheid en eerlijkheid, zelfs in de reclame.

Uitgever

LannooCampus (2011)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De conversation company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken

Steven Van Belleghem (Auteur)

Veel bedrijven gebruiken sociale media, maar slagen er niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Van Belleghem legt uit hoe sociale media medewerkers opnieuw met klanten kunnen verbinden en toont hoe de feedback van klanten gebruikt kan worden.

Boek

Storydesign : het geheim achter een strategisch ijzersterk verhaal

Farah Nobbe (Auteur), Natalie Holwerda (Auteur)

Over het ontwerpen van goede presentaties waarbij aan de orde komen: de methodiek om presentaties te maken (storydesign), het presenteren zelf (storytelling) en de storytools.

Uitgever

Boom (© 2017)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Marketing voor de Mad Men van morgen : sterke merken in een wereld van algoritmes

Wim Vermeulen (Auteur)

Inleiding tot reclametechnieken in een digitale wereld.

Uitgever

LannooCampus (2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar