Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

19 Resultaten

Sorteren op
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Eén wereld, één logo

Taal
Doelgroep
Boek

Waarom reclame niet werkt

Bruno Vanspauwen (Auteur)

Kritische analyse van feiten en mythen in de hedendaagse reclamebranche.

Uitgever

Lannoo (2001)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Groundswell : de impact van social media : van uitdaging naar zakelijk succes

Charlene Li (Auteur), Josh Bernoff (Auteur)

Overzicht voor ondernemers en managers van de actuele trends en ontwikkelingen op het gebied van social media en de mogelijkheden om deze met succes in te zetten voor bedrijf of organisatie.

Uitgever

Thema (2011)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Handboek social media marketing : social media, social selling en social business

Patrick Petersen (Auteur)

Handboek over de ontwikkeling van sociale media ten behoeve van de marketingstrategie, voorzien van uitgewerkte cases.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het contentspel : raken, binden en verbinden met personal contentmarketing

Marthe Van Campenhout (Auteur)

Persoonlijk getinte gids voor het schrijven en publiceren van online content, met adviezen voor het opbouwen van een succesvolle contentstrategie. Met illustraties.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

De nieuwe regels van social media : over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing

David Meerman Scott (Auteur)

Praktisch overzicht voor marketeers en communicatiemedewerkers.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Zet je zaak op de kaart in 60 minuten

Elja Daae (Auteur)

Praktische tips betreffende websites voor bedrijven die zich richten op lokale klanten.

Boek

Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie

Ingrid Bottelberghs (Auteur)

Praktische adviezen aan reclamemakers voor efficie͏̈nte reclame die is gericht op kinderen in de lagere school-leeftijd.