Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

33 Resultaten

Sorteren op
Boek

Het no-nonsenseboek over merken bouwen

Suzanne Van Gompel (Auteur), Josien Van der Laan (Redacteur)

Beknopte gids voor ondernemers en marketeers.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De kracht van storytelling : waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet

Carmine Gallo (Auteur)

Adviezen om mensen te inspireren, zakelijk zowel als privé, door het vertellen van verhalen.

Boek

Schrijf ze onder tafel! : alles wat je moet weten over wervelend schrijven en copywriting

Bavo Van Landeghem (Auteur)

Praktische uiteenzetting over alle aspecten van het vak copywriting, met veel voorbeelden, oefeningen en tips.

Uitgever

Owl Press (2021)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Vijfsterrencommunicatie : het geheim van een onuitwisbare indruk

Carmine Gallo (Auteur)

Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen.

Boek

Verleid je lezer online : succesformules voor overtuigend en creatief schrijven

Ellis Buis (Auteur), Joyce Hardholt (Auteur)

Gids met tips voor het schrijven van overtuigende online teksten.

Uitgever

Thema (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Story telling : verhalen maken merken

Guido Everaert (Auteur)

Adviezen aan marketeers over de marketing van merken door het vertellen van verhalen.

Uitgever

LannooCampus (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Marketingcommunicatie

Patrick De Pelsmacker (Auteur), Maggie Geuens (Auteur), Joeri Van den Bergh (Auteur), Theo Zweers (Bewerker)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Pearson Benelux (© 2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Slogans en pay-offs

Gert Buesink (Auteur)

Handreiking voor het bedenken van slagzinnen voor propaganda en reclame.

Uitgever

Kluwer (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Het emotie effect : creatieve leiderschapslessen uit een leven bij Nike

Greg Hoffman (Auteur)

Persoonlijk verhaal van de ex-Chief Marketing Officer van Nike over de manier waarop bedrijven klanten kunnen inspireren door het creëren van emotionele banden.

Uitgever

HarperCollins (2022)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Een digitaal marketingplan in 100 dagen

Bert Van Wassenhove (Auteur)

Praktische gids voor ondernemers en marketeers.

Uitgever

LannooCampus (2012)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De conversation company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken

Steven Van Belleghem (Auteur)

Veel bedrijven gebruiken sociale media, maar slagen er niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Van Belleghem legt uit hoe sociale media medewerkers opnieuw met klanten kunnen verbinden en toont hoe de feedback van klanten gebruikt kan worden.