Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

24 Resultaten

Sorteren op
Boek

Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief

Marie-Thérèse Claes (Auteur), Marinel Gerritsen (Auteur)

Studieboek over verschillen in cultuur, normen en waarden van uiteenlopende nationaliteiten en de rol die ze spelen bij communicatie.

Uitgever

Coutinho (2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Etnomarketing : het vertrouwen van de nieuwe consument

Rachid Lamrabat (Auteur)

Praktische adviezen aan marketeers voor het bereiken van potentiële klanten onder moslims.

Uitgever

Pelckmans Pro (2017)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

De interim'er : serieel monogaam

Wendy De Graaff (Interviewer), Wilfried Hoffman (Geïnterviewde)

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Weinig afhakers na verhogen tarieven

Martin De Jong (Interviewer), Mieke Van Dijk (Geïnterviewde), Marian Buvelôt (Geïnterviewde), Irmgard Reijntjes (Geïnterviewde), Mariet Wolterbeek (Geïnterviewde)