Achtergrondinformatie over drama, theater, muziek en bewegingsonderwijs. Wat zijn de doelstellingen? Hoe leer je het aan? Hoe kun je drama inzetten in het bijzonder onderwijs? Met activiteiten, oefeningen en spelletjes, bijvoorbeeld een stoelendans zonder stoelen of het spiegelen van bewegingen.
Beschrijving van expressieactiviteiten, waarbij de nadruk ligt op muzische vorming, voor de sinterklaastijd in de basisschool. Voor kinderen vanaf ca. 4 tot 12 jaar.
Honderd korte dialogen die met kinderen van ca. 8 tot 12 jaar kunnen worden gelezen en gespeeld. Bevat tevens een inleiding met spelaanwijzingen voor begeleiders. Met zwart-wittekeningen.
Handleiding om sprookjes te gebruiken in onder meer het basisonderwijs bij verschillende activiteiten. Met zwart-wittekeningen. Voor leerkrachten en opvoeders van kleuters.
Honderd spelen die met kinderen van ca. 4 tot 12 jaar kunnen worden uitgevoerd. Met een inleiding met aanwijzingen voor begeleiders. Met zwart-wittekeningen.