Boek Super social : 500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn Elja Daae
Boek People peppers : 45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie Michel De Coster (Auteur) Adviezen voor een succesvolle communicatie voor ondernemers en managers met klanten, managers, beslissers en medewerkers. Uitgever Uitgeverij LannooCampus (2018) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Boek Tegenspraak : hoe je beter wordt van dwarsliggers Peter Van Lonkhuyzen (Auteur) Pleidooi voor het nut van tegenspraak in bedrijven en organisaties. Uitgever Haystack (2015) Taal Nederlands Onderwerp Conflicthantering ; ondernemingen, Communicatie ; psychologie, Interne communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Reageren op agressief gedrag Hamp Harmsen (Auteur) Praktische tips om adequaat te reageren op verbaal geweld op de werkvloer. Uitgever Kluwer (2001) Taal Nederlands Onderwerp Geweld ; ondernemingen, Conflicthantering ; ondernemingen Serie TaalAnker. Hoe formuleer ik het? (10) Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Super social : 500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn Elja Daae (Auteur) Uitgever Haystack (2019) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Ondernemingen en media, Internet en ondernemingen, Externe communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Succesvol omgaan met moeilijke mensen in uw werkomgeving Karen Mannering (Auteur) Uitgever Deltas (2001) Taal Nederlands Onderwerp Conflicthantering ; ondernemingen, Interne communicatie ; ondernemingen, Sociale vaardigheden Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Gesprekken die werken : impact met een goed gesprek Ineke Van den Berg (Auteur), Tineke Kanters (Auteur) Handleiding voor gespreksvoering op het werk. Uitgever Thema (© 2018) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen, Communicatie ; organisaties, Communicatiemanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Feedback voor dummies Rüdiger Klepsch (Auteur) Praktische handleiding voor leidinggevenden en werknemers op alle niveaus om inzicht te krijgen in de functie en technieken van het geven of ontvangen van verbale terugkoppeling. Uitgever BBNC Uitgevers (2016) Taal Nederlands Onderwerp Coaching ; management, Interne communicatie ; ondernemingen, Communicatie ; psychologie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Mars en Venus werken samen : de blinde vlekken bij mannen en vrouwen in de zakenwereld John Gray (Auteur), Barbara Annis (Auteur) Analyse van misverstanden en miscommunicatie tussen mannen en vrouwen op de werkvloer, met adviezen voor beter onderling begrip. Uitgever Unieboek/Het Spectrum (2013) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen, Mannen ; psychologie, Vrouwen ; psychologie Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Feedback geven en krijgen : voor coaches en leidinggevenden met een hart voor groei Dominic Rossi (Auteur) Uitgever LannooCampus (2020) Taal Nederlands Onderwerp Coaching ; management, Interne communicatie ; ondernemingen, Communicatie ; psychologie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Meer succes met Instagram! : de complete handleiding voor impactvolle Instagram marketing Rik Keijzer (Auteur), Roelof Broekman (Redacteur) Uitleg van de werking, mogeljkheden en effecten van Instagram voor bedrijven die Instagram willen gebuiken als onderdeel van hun socialmediastrategie. Uitgever Some Books Uitgeverij (2021) Taal Nederlands Onderwerp Externe communicatie ; ondernemingen, Instagram, Marketing Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Boek Interculturele samenwerking in organisaties : professioneel omgaan met verschillen Herman Blom (Auteur) Studieboek op hbo-niveau over de achtergronden van cultuurverschillen, met praktische adviezen voor de dagelijkse omgang in bedrijven en organisaties. Uitgever Coutinho (2015) Taal Nederlands Onderwerp Interculturele communicatie, Interne communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar E-boek Waarom zeggen we niet wat we vinden? : en wat daaraan te doen : op naar een open en veilige bedrijfscultuur Jan Hille Noordhof (Auteur) Uitgever Atlas Contact (2019) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen, Communicatie ; organisaties, Communicatiemanagement Doelgroep Volwassenen Boek De kracht van verbindende communicatie op het werk Erwin Tielemans (Auteur) Uitgever Human Matters (2013) Taal Nederlands Onderwerp Gesprekstechnieken Doelgroep Volwassenen Boek Start to draw : visueel communiceren op het werk Axelle Vanquaillie (Auteur) Praktische adviezen om door middel van tekeningen in een zakelijke sfeer informatie over te dragen die beklijft. Uitgever LannooCampus (2020) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Basisboek interne communicatie Erik Reijnders (Redacteur), Marius Hogendoorn (Auteur), Arnold Koning (Auteur), Conny De Laat (Auteur), Lysbeth Van Silfhout (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Koninklijke Van Gorcum (2015) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Basisboek interne communicatie : aanpak en achtergronden Erik Reijnders (Redacteur), Conny De Laat (Auteur), Marius Hogendoorn (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Koninklijke Van Gorcum (2021) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Geen commentaar : 101 tips voor woordvoerders & persverantwoordelijken Sara Vercauteren (Auteur) Uitgever Pelckmans Pro (2018) Taal Nederlands Onderwerp Externe communicatie ; ondernemingen, Communicatiemanagement, Public relations Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Zakelijke etiquette voor dummies Sue Fox (Auteur) Uitgever Pearson Education Benelux (2011) Taal Nederlands Onderwerp Etiquette ; zakenleven Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Feedback is een cadeautje : (zelfs als die ongevraagd, onduidelijk en onterecht is en je er echt even geen zin in hebt) Douglas Stone (Auteur), Sheila Heen (Auteur) Praktische adviezen over het omgaan met kritiek, vooral in zakelijke sfeer. Uitgever Maven Publishing (2014) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen, Arbeids- en organisatiepsychologie, Evaluatietechnieken Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Je kunt me nog meer vertellen ! : persoonlijke communicatie op de werkvloer Roderik Bender (Auteur), Nicole Timmermans (Auteur), Anne Wesseling (Auteur) Handleiding voor het effectief communiceren in de werksituatie. Uitgever Thema (2001) Taal Nederlands Onderwerp Interne communicatie ; ondernemingen Serie Mens en bedrijf Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar