Boek Coca-Cola : het verhaal : hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendste produkt ter wereld maakten Frederick Allen
Boek Coca-Cola : het verhaal : hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendste produkt ter wereld maakten Frederick Allen (Auteur) Uitgever Forum (1996) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Boek Het sprankelende verhaal van Coca-Cola Gyvel Young-Witzel (Auteur), Michael Karl Witzel (Auteur) Uitgever Deltas (2004) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Boek Coca-Cola : het verboden onderzoek William Reymond (Auteur) Kritische geschiedenis van The Coca Cola Compagny, het drankje en het merk, de concurrentie en expansie, en het dubieuze bedrijfsbeleid tijdens de Tweede Wereldoorlog. Uitgever De Geus (2007) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Boek Coca-Cola : een succesverhaal met design als rode draad Jos Verniest (Auteur) Geschiedenis van het wereldbefaamde frisdrankmerk en de succesvolle, maar agressieve reclamecampagnes van het concern. Uitgever Snoeck (2011) Taal Nederlands Onderwerp Merken ; grafische vormgeving, Reclame ; dranken Doelgroep Volwassenen