Boek Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie Ingrid Bottelberghs (Auteur) Praktische adviezen aan reclamemakers voor efficie͏̈nte reclame die is gericht op kinderen in de lagere school-leeftijd. Uitgever LannooCampus (2007) Taal Nederlands Onderwerp Communicatie ; kinderen, Kinderen en reclame, Consumentengedrag ; kinderen, Kinderen en marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Marketing voor jonge kids kan, maar binnen bepaalde grenzen Ank Louwes (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kinderen en marketing, Marketing ; voedingsindustrie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Marketing van ongezonde voeding bij kinderen in Europa Karen van Reenen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kinderen en marketing, Marketing ; voedingsindustrie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Merkfiguurtjes stimuleren de gezonde keuze van kleuters via affectieve reactiemechanismen Simone M. De Droog (Auteur), Moniek Buijzen (Auteur), Suzanna J. Opree (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kinderen en reclame, Kinderen en marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift 'Kinderen zijn geen slaven van de markt' David Buckingham (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kinderen en reclame, Consumentengedrag ; kinderen, Kinderen en marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Endorsement voor gezonde voeding : gezond voor 't kind, maar hoe win je het ouderlijk hart? Tim Smits (Auteur), Heidi Vandebosch (Auteur), Karolien Huybrechts (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kinderen en marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Out of the garden : toys, TV, and children's culture in the age of marketing Stephen Kline (Auteur) Uitgever Verso (1993) Taal Engels Onderwerp Kinderen en media, Marketing ; speelgoedhandel Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Kleine mensen, grote zaken : kindertelevisie, commercie en internet Geke Van der Wal (Redacteur) Uitgever Veen (2001) Taal Nederlands Onderwerp Internet en kinderen, Marketing ; media, Televisieprogramma's ; kinderen Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar