Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

4 Resultaten

Sorteren op
Boek

Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie

Ingrid Bottelberghs (Auteur)

Praktische adviezen aan reclamemakers voor efficie͏̈nte reclame die is gericht op kinderen in de lagere school-leeftijd.

Boek

#Parentfriendly marketing : New Generation Parents gelukkig maken

Ingrid Renders (Auteur), Anne Cornut (Auteur)

Een nieuwe generatie ouders, de millennials, breekt massaal met gevestigde tradities. Oude reclamegewoonten werken voor deze ouders niet meer. Deze ouders willen ook iets voor zichzelf. Verwar parent-friendly dus zeker niet met kids-friendly. Hoe scoor je als merk of als bedrijf bij deze New Generation Parents? Aan de hand van verschillende voorbeelden uit diverse sectoren, met best én worst practices, helpt Maison Slash je op weg om gezinnen te bereiken. Eerlijkheid, authenticiteit, transparantie, beleving en maatschappelijk engagement zijn sleutelbegrippen. Parentfriendly marketing is marketing weg van het belerende, weg van hard roepen dat je de beste bent.

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.