Boek Principes van marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Hongwei He (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Marc Logman (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson (© 2021) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Marketing voor non-profit organisaties Philip Kotler (Auteur) Uitgever Samsom Bedrijfsinformatie (1992) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; non-profitorganisaties Serie Stuur Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Kotler over marketing : over het crer̊en, winnen en domineren van markten Philip Kotler (Auteur) Uitgever Academic Service (1999) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Kotler, Philip Serie Academic Service economie en bedrijfskunde Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek De A tot Z van marketing : 80 thema's voor iedereen die aan marketing doet Philip Kotler (Auteur) Uitgever Het Spectrum (2003) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Philip Kotler's FAQs over marketing Philip Kotler (Auteur) Beknopte informatie over marketing en marketingdenken in de vorm van vraag en antwoord. Uitgever Scriptum (2005) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Tien doodzonden van marketing : waarschuwingssignalen en oplossingen Philip Kotler (Auteur) Praktische bespreking van tien valkuilen bij de toepassing van marketing in ondernemingen, met name in het midden- en kleinbedrijf. Uitgever Scriptum (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Extern Boek Marketingmanagement : de essentie Philip Kotler (Auteur), Kevin Lane Keller (Auteur), Henry Robben (Bewerker), Maggie Geuens (Bewerker), Onno Ponfoort (Bewerker) Studieboek op hbo-niveau over het maken van strategische marketingkeuzes en de implementatie daarvan. Uitgever Pearson Education Benelux (2010) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources Neil Kotler (Auteur), Philip Kotler (Auteur) Uitgever Jossey-Bass (1998) Taal Engels Serie The Jossey-Bass nonprofit and public management series Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Marketing for nonprofit organizations Philip Kotler (Auteur) Uitgever Prentice-Hall (1975) Taal Engels Boek Marketing : de essentie Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Paul van der Hoek (Bewerker), Ton Borchert (Bewerker) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Pearson (© 2023) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Principles of marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Marc Oliver Opresnik (Medewerker) Uitgever Pearson (© 2018) Taal Engels Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing professional services : forward-thinking strategies for boosting your business, your image, and your profits Philip Kotler (Auteur), Thomas Hayes (Auteur), Paul N. Bloom (Auteur) Uitgever Prentice Hall (2002) Taal Engels Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Sociale marketing : strategieën voor grootschalige gedragsverandering Philip Kotler (Auteur), Eduardo L. Roberto (Auteur) Uitgever Het Spectrum (1991) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Serie Intermediair Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Principes van marketing : de Europese editie Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), John Saunders (Auteur) Uitgever Academic Service (2000) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Serie Academic Service economie en bedrijfskunde Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Principes van marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), John Saunders (Auteur) Uitgever Pearson Education (2003) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Laterale marketing : nieuwe technieken voor baanbrekende ideeën Philip Kotler (Auteur), Fernando Trías de Bes (Auteur) Uitgever Het Spectrum (2004) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing management Philip Kotler (Auteur), Kevin Lane Keller (Auteur) Uitgever Pearson Education (2006) Taal Engels Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause Philip Kotler (Auteur), Nancy Lee (Auteur) Uitgever Wiley (2005) Taal Engels Onderwerp Marketing, Ethisch ondernemen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Chaotics : management en marketing in turbulente tijden Philip Kotler (Auteur), John A. Caslione (Auteur) Uitgever Business Contact (2009) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; strategieën, Management Serie Business bibliotheek Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing tegen armoede Philip Kotler (Auteur), Nancy Lee (Auteur) Visie op de oplossing van het wereldwijde armoedeprobleem vanuit het perspectief van marketing. Uitgever Pearson Education Benelux (2010) Taal Nederlands Onderwerp Armoedebestrijding, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen