Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

33 Resultaten

Sorteren op
Boek

Principes van marketing

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Hongwei He (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Marc Logman (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Pearson (© 2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek
Extern
Boek

Kotler over marketing : over het crer̊en, winnen en domineren van markten

Philip Kotler (Auteur)

Extern
Boek

De A tot Z van marketing : 80 thema's voor iedereen die aan marketing doet

Philip Kotler (Auteur)

Extern
Boek

Philip Kotler's FAQs over marketing

Philip Kotler (Auteur)

Beknopte informatie over marketing en marketingdenken in de vorm van vraag en antwoord.

Boek

Tien doodzonden van marketing : waarschuwingssignalen en oplossingen

Philip Kotler (Auteur)

Praktische bespreking van tien valkuilen bij de toepassing van marketing in ondernemingen, met name in het midden- en kleinbedrijf.

Uitgever

Scriptum (2006)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Extern
Boek

Marketingmanagement : de essentie

Philip Kotler (Auteur), Kevin Lane Keller (Auteur), Henry Robben (Bewerker), Maggie Geuens (Bewerker), Onno Ponfoort (Bewerker)

Studieboek op hbo-niveau over het maken van strategische marketingkeuzes en de implementatie daarvan.

Extern
Boek

Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources

Neil Kotler (Auteur), Philip Kotler (Auteur)

Boek

Marketing : de essentie

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Paul van der Hoek (Bewerker), Ton Borchert (Bewerker)

Studieboek op hbo-niveau.

Uitgever

Pearson (© 2023)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek

Principles of marketing

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Marc Oliver Opresnik (Medewerker)

Extern
Boek

Marketing professional services : forward-thinking strategies for boosting your business, your image, and your profits

Philip Kotler (Auteur), Thomas Hayes (Auteur), Paul N. Bloom (Auteur)

Extern
Boek
Boek

Sociale marketing : strategieën voor grootschalige gedragsverandering

Philip Kotler (Auteur), Eduardo L. Roberto (Auteur)

Extern
Boek

Principes van marketing : de Europese editie

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), John Saunders (Auteur)

Extern
Boek

Principes van marketing

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), John Saunders (Auteur)

Extern
Boek

Laterale marketing : nieuwe technieken voor baanbrekende ideeën

Philip Kotler (Auteur), Fernando Trías de Bes (Auteur)

Extern
Boek

Marketing management

Philip Kotler (Auteur), Kevin Lane Keller (Auteur)

Extern
Boek

Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause

Philip Kotler (Auteur), Nancy Lee (Auteur)

Extern
Boek

Chaotics : management en marketing in turbulente tijden

Philip Kotler (Auteur), John A. Caslione (Auteur)

Extern
Boek

Marketing tegen armoede

Philip Kotler (Auteur), Nancy Lee (Auteur)

Visie op de oplossing van het wereldwijde armoedeprobleem vanuit het perspectief van marketing.

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken