Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Auteur
Uitvoerder
Uitgegeven tussen

3 Resultaten

Sorteren op
Boek

Tien doodzonden van marketing : waarschuwingssignalen en oplossingen

Philip Kotler (Auteur)

Praktische bespreking van tien valkuilen bij de toepassing van marketing in ondernemingen, met name in het midden- en kleinbedrijf.

Uitgever

Scriptum (2006)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Marketing : de essentie

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Paul Van der Hoek (Bewerker)

Studieboek op hbo-niveau.

Uitgever

Pearson (© 2019)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Principes van marketing

Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Nigel Piercy (Auteur), Marc Logman (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Ton Borchert (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Pearson (© 2017)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.