Boek Tien doodzonden van marketing : waarschuwingssignalen en oplossingen Philip Kotler (Auteur) Praktische bespreking van tien valkuilen bij de toepassing van marketing in ondernemingen, met name in het midden- en kleinbedrijf. Uitgever Scriptum (2006) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Marketing : de essentie Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Paul Van der Hoek (Bewerker) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Pearson (© 2019) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Principes van marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Nigel Piercy (Auteur), Marc Logman (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Ton Borchert (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson (© 2017) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar