Extern Boek Marketingplan : de kunst van het in- en uitzoomen : stapsgewijs model met checklists, tools en tips Marc Logman (Auteur) Uitgever Garant (2022) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; strategieën Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketingplan : stapsgewijs model met checklists, tools en tips Marc Logman (Auteur) Uitgever Garant (2007) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Marketing voor ondernemers : gids voor starters en bedrijven met groeiambities Marc Logman (Auteur) Uitgever Garant (2011) Taal Nederlands Onderwerp Marketingadvies, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Entrepreneurial marketing : a guide for startups and companies with growth ambitions Marc Logman (Auteur) Uitgever Garant (2011) Taal Engels Onderwerp Marketingadvies, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Principes van marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Hongwei He (Auteur), Ton Borchert (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Marc Logman (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson (© 2021) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Marketingcommunicatie in zakelijke markten : strategische en geïntegreerde communicatie voor business-to-businesss-marketeers Marc Logman (Auteur), Paul Matthyssens (Auteur), Fred van Raaij (Auteur) Uitgever Samsom (2000) Taal Nederlands Onderwerp Industriële marketing Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Televisiereclame in Vlaanderen : gevolgen voor de consument /kijker ? Marc Logman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Omroepreclame ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Interacties en interrelaties tussen prijs, kwaliteit en communicatie : een overzicht en kritische evaluatie Els Gijsbrechts (Auteur), Marc Logman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar