Artikel uit tijdschrift Televisiereclame in Vlaanderen : gevolgen voor de consument /kijker ? Marc Logman
Artikel uit tijdschrift Interacties en interrelaties tussen prijs, kwaliteit en communicatie : een overzicht en kritische evaluatie Els Gijsbrechts
Boek Principes van marketing Philip Kotler (Auteur), Gary Armstrong (Auteur), Lloyd C. Harris (Auteur), Nigel Piercy (Auteur), Marc Logman (Bewerker), Ed Feijen (Bewerker), Ton Borchert (Bewerker), Peter Nonhof (Bewerker), Erno Pickee (Bewerker) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Pearson (© 2017) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Televisiereclame in Vlaanderen : gevolgen voor de consument /kijker ? Marc Logman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Omroepreclame ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Interacties en interrelaties tussen prijs, kwaliteit en communicatie : een overzicht en kritische evaluatie Els Gijsbrechts (Auteur), Marc Logman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen