Boek Verbeter de wereld, begin een bedrijf : hoe social enterprises winst voor iedereen creëren Willemijn Verloop
Boek Super social : 500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn Elja Daae
Boek Impactgedreven ondernemen : aan de slag met sociale businessmodellen Pol Bracke (Auteur), Tom Van Wassenhove (Auteur) Uitgever Academia Press (2015) Taal Nederlands Onderwerp Ethisch ondernemen, Ondernemingen en maatschappij Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Verbeter de wereld, begin een bedrijf : hoe social enterprises winst voor iedereen creëren Willemijn Verloop (Auteur), Mark Hillen (Auteur) Uitgever Business Contact (2013) Taal Nederlands Onderwerp Ethisch ondernemen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek INSTAproof : in 15 stappen naar insta(nt) succes op Instagram Kirsten Jassies (Auteur), Joyce Nafzger (Auteur) Wat moet je doen om een succesvol account op Instagram te hebben? Twee bekende 'Instagrammers' geven tips. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 15 jaar. Uitgever Snor (2018) Taal Nederlands Onderwerp Internet en ondernemingen, Instagram Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Super social : 500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn Elja Daae (Auteur) Uitgever Haystack (2019) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Ondernemingen en media, Internet en ondernemingen, Externe communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Social media smaakmakers : hapklare succesrecepten voor uw bedrijf Nico Tempelaere (Auteur) Uitgever Uitgeverij LannooCampus (2017) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Ondernemingen en media, Internet en ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Succesvol omgaan met moeilijke mensen in uw werkomgeving Karen Mannering (Auteur) Uitgever Deltas (2001) Taal Nederlands Onderwerp Conflicthantering ; ondernemingen, Interne communicatie ; ondernemingen, Sociale vaardigheden Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Connect! : de impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap Menno Lanting (Auteur) Social media creëren een massale verbondenheid. Hoe kunnen bedrijven die kracht benutten? Sinds de eerste versie van Connect! heeft het gebruik van social media een vlucht genomen, bijvoorbeeld tijdens de Londense rellen en de Arabische lente. Uitgever Business Contact (2010) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Internet en ondernemingen Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Facebook voor ondernemers Corinne Keijzer (Auteur) Uitgever Van Duuren Media (2014) Taal Nederlands Onderwerp Facebook, Internet en ondernemingen Serie Ontdek snel Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek In beeld met Instagram in 60 minuten Kirsten Jassies (Auteur) Uitgever Haystack (2015) Taal Nederlands Onderwerp Instagram Serie Digitale trends en tools in 60 minuten Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Economische progressiviteit bij werknemers : geworteld in hun arbeid ? Yves De Weerdt (Auteur), Hans De Witte (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Sociale ongelijkheid, Subsidies ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen