Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

9 Resultaten

Sorteren op
Boek

Hier vloekt men niet, Facebook ziet alles : sociale netwerken ontrafeld

Rob Heyman (Auteur), Annet Daems (Auteur), Dorien Baelden (Auteur), Jo Pierson (Auteur)

Onderzoek naar de wijze waarop Facebook en andere sociale netwerken omgaan met persoonlijke gegevens van gebruikers.

Uitgever

Davidsfonds (2013)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Sociale media

Wilfred de Feiter (Auteur)

Praktische handleiding voor met name oudere computergebruikers.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Soci@l kids : je kind op social media

Marlies Slegers (Auteur)

Hyves, Facebook, MSN en Twitter zijn een belangrijk onderdeel in het dagelijks leven van kinderen. Slegers laat ouders zien dat social media leuk en leerzaam kunnen zijn, maar wijst ook op mogelijke gevaren als privacyschending, online pesten en gameverslaving.

Uitgever

Scriptum (2012)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Altijd naakt : manage je identiteit online

Clo Willaerts (Auteur)

Onze activiteiten op het internet beïnvloeden volgens Willaerts onze reputatie in het echte leven. Hoe kunnen bedrijven en individuen sociale media gebruiken om hun reputatie te beheersen?

Boek

Social media bijbel : van vijand tot vriend : voor ouders & docenten van pubers

Phaedra Werkhoven (Auteur), Jan Dijkgraaf (Auteur)

Hoe werken de verschillende social media? Hoe zetten we social media positief in en wat zijn de gevaren? Informatie en adviezen voor ouders en docenten van jongeren van ca. 12 t/m 18 jaar.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De Twitter story : het waargebeurde verhaal over macht, geld, vriendschap en verraad

Nick Bilton (Auteur)

Ontstaansgeschiedenis van Twitter, het Amerikaanse bedrijf dat het gelijknamige sociale medium beheert.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Socialbesitas : sociale media: van vertier tot verslaving

Mayke Calis (Auteur), Herm Kisjes (Auteur)

Wat is de invloed van sociale media op jongeren? Ervaringen van jongeren worden afgewisseld met resultaten van een onderzoek. Vanaf ca. 15 jaar.

Uitgever

InnoDoks (2013)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar