Zoekresultaten

Specification
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Uitgegeven tussen

3 Resultaten

Sorteren op
Boek

Leer stap voor stap programmeren en je eigen computergames maken

Carol Vorderman (Auteur)

Maak zelf computergames met de programmeertalen Scratch en Python. Met stapsgewijze uitleg van enkele projecten, achtergrondinformatie en kleine kleurenillustraties. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.

Boek

Ketnet presenteert : Ik kan al programmeren met Scratch

Rosie Dickins (Auteur), Jonathan Melmoth (Auteur), Louie Stowell (Auteur), Ronald Schrijber (Vertaler)

Leer makkelijk programmeren met Scratch (gratis op internet) en maak je eigen animaties en spelletjes, van raceauto's tot virtuele huisdieren. Met stapsgewijze uitleg met schermafbeeldingen in kleur. Met hulp vanaf ca. 9 jaar, zelfstandig vanaf ca. 11 jaar.

Uitgever

Lannoo (2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Games : programmeren voor kinderen

Jon Woodcock (Auteur), Carol Vorderman (Inleider)

Maak met Scratch (gratis te downloaden) acht eenvoudige games waaronder een vossenjacht onder water en het spookachtige Brokken. Met stapsgewijze uitleg van Scratch, games in het algemeen en de acht games met schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 8 t/m 12 jaar.

Uitgever

Lannoo (2016)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Uitgeleend

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.