Artikel uit tijdschrift Verwen de klant en hij blijft je trouw ! : klantenbinding door relatiemarketing Mirelle Van Steenderen
Artikel uit tijdschrift De bibliothecaris als stakeholdermanager Bruno Verbergt (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement, Relatiemarketing Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Relatiemanagement in het kenniscentrum Barend Van De Kraats (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kennismanagement ; ondernemingen, Relatiemarketing Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Verwen de klant en hij blijft je trouw ! : klantenbinding door relatiemarketing Mirelle Van Steenderen (Auteur), Nicoline Van Tiggelen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken, Relatiemarketing Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Naar een brancheformule voor klantonderzoek Jacques Malschaert (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Relatiemarketing, Openbare bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen