Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

8 Resultaten

Sorteren op
Boek

Bedrijfspromotie via internet : mogelijkheden en aandachtspunten

Gabor Mooij (Auteur)

Praktische handleiding voor zzp's en andere ondernemers.

Uitgever

Kluwer (2011)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Media

Clive Gifford (Auteur)

In korte hoofdstukken en met veel kleurige illustraties wordt een beeld gegeven van de wijze waarop mensen in de loop der tijd met elkaar hebben gecommuniceerd. Vanaf ca. 12 jaar.

Uitgever

Standaard (2000)

Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Ik ben een aanrader : wie zegt wat hij denkt, is goud waard voor een merk

Jan Van den Bergh (Auteur)

Consumenten doen veel aankopen op aanraden van anderen. Het boek laat zien hoe massamedia vervangen worden door mensen die merken kunnen maken en breken door het grote bereik van digitale media, zoals Twitter, blogs, discussiefora en Facebook. Marketeers kunnen daarvan profiteren als ze tenminste de valkuilen weten te omzeilen.

Boek

Communicatie : van hiërogliefen tot hyperlinks

Richard Platt (Auteur)

In korte hoofdstukken met veel kleurenillustraties wordt informatie gegeven over de communicatie tussen mensen van het eerste schrift tot internet en satellieten. Vanaf ca. 12 jaar.

Uitgever

Gottmer (2004)

Taal
Doelgroep
Niet beschikbaar