Boek Genoeg van reclame : over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen Paul ter Heyne
Boek Reclame is een lonkend lijk Oliviero Toscani (Auteur) Uitgever Van Halewyck (1996) Taal Nederlands Onderwerp Reclame ; ethiek, Reclame, Toscani, Oliviero Artikel uit tijdschrift Ethiek in de reclame Pauselijke Raad voor de Media (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Reclame ; ethiek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Reclame : informatie of verleiding ? Frank Thevissen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Reclame ; ethiek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Reclame Ad Bergsma (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Jongeren en reclame, Psychologen ; beroepsethiek, Reclame ; ethiek Doelgroep Volwassenen Boek Genoeg van reclame : over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen Paul ter Heyne (Auteur), Erwin Wijman (Redacteur) Betoog voor het aan banden leggen van reclame. Uitgever Haystack (2022) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Reclame ; psychologie, Marketing ; ethiek Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar