Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Fictie of Non-fictie
Taal
Muziek of film
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Componist
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

16 Resultaten

Sorteren op
Boek

Haantjes

Kluun (Auteur)

Twee Amsterdamse reclamejongens met een klein, maar prestigieus kantoor worden in 1998 door een vriend benaderd met een lumineus idee: merchandise ontwerpen en verkopen voor de naderende Gay Games.

Genre
Uitgever

Podium (2011)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Guggenheimer wast witter

Herman Brusselmans (Auteur)

Een bizarre en steenrijke televisiebons begint een reclamebureau.

Uitgever

Prometheus (1996)

Taal
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Bubbel

Bruno Vanspauwen (Auteur)

Een kauwgomfabrikant schakelt een reclamebureau in dat van mening is dat alles is geoorloofd om een product onder de aandacht te brengen.

Genre
Uitgever

Manteau (2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De jaren 70 in België

Huis van Alijn (Auteur)

Impressie van het huiselijk leven in Belgie͏̈ in de jaren zeventig van de twintigste eeuw, aan de hand van afbeeldingen in kleur van allerlei (gebruiks)voorwerpen en bijpassende zwart-witfoto's gegroepeerd rondom thema's als school, persoonlijke verzorging, keuken, huiskamer etc.

Uitgever

Lannoo (2007)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Mijn valse leven

John Kenney (Auteur), Gert Van Santen (Vertaler)

Een reclameman van middelbare leeftijd wordt door de aanstaande dood van zijn vader geconfronteerd met onplezierige jeugdervaringen.

Genre
Uitgever

Link (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De ultieme kudde : het begrijpen en beïnvloeden van massagedrag

Mark Earls (Auteur)

Leidraad voor marketeers, managers en anderen die het gedrag van groepen mensen willen begrijpen en bei͏̈nvloeden.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

De jaren 50

Huis van Alijn (Auteur)

Impressie van het huiselijk leven in Belgie͏̈ in de jaren vijftig van de twintigste eeuw, aan de hand van afbeeldingen in kleur van allerlei (gebruiks)voorwerpen en bijpassende zwart-witfoto's gegroepeerd rondom thema's als school, persoonlijke verzorging, keuken, huiskamer etc.

Uitgever

Lannoo (2006)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Dvd

Mad men. Het vijfde seizoen

David Carbonara (Componist), Jon Hamm (Acteur), Elisabeth Moss (Acteur), Vincent Kartheiser (Acteur), January Jones (Acteur), Christina Hendricks (Acteur), John Slattery (Acteur)

Uitgever

A Film (2012)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Dvd

Mad men. Het tweede seizoen

David Carbonara (Componist), Jon Hamm (Acteur), Elisabeth Moss (Acteur), Vincent Kartheiser (Acteur), January Jones (Acteur), Christina Hendricks (Acteur), John Slattery (Acteur)

Uitgever

A Film (© 2012)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Dvd

Mad men. Het vierde seizoen

David Carbonara (Componist), Jon Hamm (Acteur), Elisabeth Moss (Acteur), Vincent Kartheiser (Acteur), January Jones (Acteur), Christina Hendricks (Acteur), John Slattery (Acteur)

Uitgever

A Film (2012)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Dvd

Mad men. Het derde seizoen

David Carbonara (Componist), Jon Hamm (Acteur), Elisabeth Moss (Acteur), Vincent Kartheiser (Acteur), January Jones (Acteur), Christina Hendricks (Acteur), John Slattery (Acteur)

Uitgever

A Film (2012)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Dvd

Mad men. Het complete zevende seizoen

Matthew Weiner (Scenarist), David Carbonara (Componist), Jon Hamm (Acteur), Elisabeth Moss (Acteur), Vincent Kartheiser (Acteur), January Jones (Acteur), Christina Hendricks (Acteur), Rich Sommer (Acteur)

Levens, liefdes en ambities van een groep competitieve mannen en vrouwen die in de jaren zestig van de 20e eeuw in New York bij een reclamebureau werken.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Verleiden : de biologie van het bekoren

Gino Delmotte (Auteur), Agnes Goyvaerts (Auteur)

Psychologische achtergronden van verleidingsmechanismen op allerlei gebied, zoals in de kunst, de reclame en emoties.

Dvd

Mad men. Het zesde seizoen

David Carbonara (Componist), Jon Hamm (Acteur), Elisabeth Moss (Acteur), Vincent Kartheiser (Acteur), January Jones (Acteur), Christina Hendricks (Acteur), Rich Sommer (Acteur)

Levens, liefdes en ambities van een groep competitieve mannen en vrouwen die in de jaren zestig van de 20e eeuw in New York bij een reclamebureau werken.