Zoekresultaten

Specification
Leeftijd
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

5 Resultaten

Sorteren op
Boek

Coole merken

Liz Gogerly (Auteur), Karin Beneken Kolmer (Vertaler)

Wat zijn coole merken en hoe worden ze dat? Met interviews met o.a. Zuckerberg (Facebook) en tips over het ontwerpen van je eigen logo. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.

Uitgever

NBD Biblion (2012)

Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Reclame & marketing

Clive Gifford (Auteur)

Informatie over reclame, waarbij aandacht wordt besteed aan de geschiedenis, de verschillende reclametechnieken en de functie ervan. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 13 jaar.

Uitgever

Corona (2006)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Niet beschikbaar
Boek

Media

Clive Gifford (Auteur)

In korte hoofdstukken en met veel kleurige illustraties wordt een beeld gegeven van de wijze waarop mensen in de loop der tijd met elkaar hebben gecommuniceerd. Vanaf ca. 12 jaar.

Uitgever

Standaard (2000)

Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Samenleving en religies : de wereld om ons heen

Jayne Parsons (Redacteur)

Algemeen overzicht in korte hoofdstukken met veel kleurenfoto's en gekleurde tekeningen. Vanaf ca. 13 jaar.

Uitgever

Lannoo (2000)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie

Ingrid Bottelberghs (Auteur)

Praktische adviezen aan reclamemakers voor efficie͏̈nte reclame die is gericht op kinderen in de lagere school-leeftijd.

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.