Zoekresultaten

Specification
Leeftijd
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

4 Resultaten

Sorteren op
Boek

Leer stap voor stap programmeren en je eigen computergames maken

Carol Vorderman (Auteur)

Maak zelf computergames met de programmeertalen Scratch en Python. Met stapsgewijze uitleg van enkele projecten, achtergrondinformatie en kleine kleurenillustraties. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.

Boek

Beginnen met programmeren met Scratch en Python

Marc Scott (Auteur), Mick Marston (Illustrator)

Hoe maak je een dansspel en of een spel om een ruimteschip te besturen? Leer programmeren met de talen Scratch en Python. Met veel kleurenillustraties. Samen aan de slag vanaf ca. 8 jaar, zelfstandig vanaf ca. 10 t/m 12 jaar.

Boek

Stap voor stap : programmeren kun je leren. 3

Max Wainewright (Auteur)

Leer stap voor stap hoe je met de programmeertalen Scratch en Python keuzemogelijkheden met 'als' inbouwt. Stripachtige hulprobots geven daarbij uitleg. Apart verscheen een handleiding voor begeleiders. Vanaf ca. 9 t/m 13 jaar.

Boek

Stap voor stap : programmeren kun je leren : handleiding voor docenten

Max Wainewright (Auteur)

Handleiding bij de vier oefenboeken van de serie 'Stap voor stap: programmeren kun je leren' met leerdoelen, extra opdrachten en beknopte technische beschrijvingen van de gebruikte programmeertalen. Voor begeleiders van kinderen van ca. 9 t/m 14 jaar.

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.