Artikel uit tijdschrift De opvoeder na het postmodernisme : integriteit en particuliere betrokkenheid P. Smeyers
Artikel uit tijdschrift Postmoderne tendensen in de pedagogiek : de pedagogiek en de representatiecrisis Paul Smeyers
Artikel uit tijdschrift Contouren en uitwegen van de representatiecrisis in de pedagogiek Paul Smeyers
Artikel uit tijdschrift Nieuwe vorm, andere inhoud : toch postmoderne wijsgerige pedagogiek Bas Levering
Artikel uit tijdschrift Postmoderne opvoeding in de 21ste eeuw : op de grens tussen realiteit en virtualiteit Bert Lambeir
Artikel uit tijdschrift De opvoeder na het postmodernisme : integriteit en particuliere betrokkenheid P. Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Postmodernisme ; pedagogie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Besprekingsartikel : postmodern onderwijs bestaat niet Bas Levering (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Postmodernisme ; pedagogie, Blake, Nigel ; Thinking again, Smeyers, Paul ; Thinking again, Smith, Richard ; Thinking again Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Postmoderne tendensen in de pedagogiek : de pedagogiek en de representatiecrisis Paul Smeyers (Auteur), Jan Masschelein (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Postmodernisme ; pedagogie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Contouren en uitwegen van de representatiecrisis in de pedagogiek Paul Smeyers (Auteur), Jan Masschelein (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Postmodernisme ; pedagogie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Nieuwe vorm, andere inhoud : toch postmoderne wijsgerige pedagogiek Bas Levering (Auteur), Paul Smeyers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Filosofische pedagogie, Postmodernisme ; pedagogie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Postmoderne opvoeding in de 21ste eeuw : op de grens tussen realiteit en virtualiteit Bert Lambeir (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Computers ; onderwijs, Filosofische pedagogie, Postmodernisme ; pedagogie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De plaats van het verhaal in het pedagogisch onderzoek Bas Levering (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Narratieve psychologie, Onderwijsresearch, Postmodernisme ; pedagogie Doelgroep Volwassenen