Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

3 Resultaten

Sorteren op
Boek

Influencers : wie zijn ze? waar vind je hen? en hoe ontsteken ze de vlam?

Carole Lamarque (Auteur)

Praktische adviezen voor de inzet van invloedrijke personen bij digitale marketing van een merk, product of bedrijf.

Boek

VerMERKvuldig! : je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen

Katlijn Voordeckers (Auteur)

Gids voor ondernemers die via mond-tot-mondreclame hun product of dienst in de markt willen zetten.

Boek

Ik ben een aanrader : wie zegt wat hij denkt, is goud waard voor een merk

Jan Van den Bergh (Auteur)

Consumenten doen veel aankopen op aanraden van anderen. Het boek laat zien hoe massamedia vervangen worden door mensen die merken kunnen maken en breken door het grote bereik van digitale media, zoals Twitter, blogs, discussiefora en Facebook. Marketeers kunnen daarvan profiteren als ze tenminste de valkuilen weten te omzeilen.

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.