Boek Groene leugens : duurzaamheid als verkooptruc Kathrin Hartmann (Auteur), Marjolein van Velzen (Vertaler) Onderzoek naar het door bedrijven verdraaien van feiten over hun vervuilende en milieubelastende activiteiten. Uitgever Uitgeverij Atlas Contact (2018) Taal Nederlands Onderwerp Milieubewust consumeren, Duurzame ontwikkeling, Marketing en milieu, Economie en milieu Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Groene marketing : een manifest John Grant (Auteur) Pleidooi voor milieubewuste marketing, waarbij nieuwe normen van consumeren, het delen van verantwoordelijkheid en innovatie worden bevorderd. Uitgever Scriptum (2009) Taal Nederlands Onderwerp Marketing en milieu Serie Scriptum management Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar E-boek Groene leugens : duurzaamheid als verkooptruc Kathrin Hartmann (Auteur), Marjolein van Velzen (Vertaler) Uitgever Atlas Contact (2018) Taal Nederlands Onderwerp Milieubewust consumeren, Duurzame ontwikkeling, Marketing en milieu, Economie en milieu Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het milieu als reclamestunt Dieter De Cleene (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing en milieu Doelgroep Volwassenen