Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

14 Resultaten

Sorteren op
Boek

Bubbel

Bruno Vanspauwen (Auteur)

Een kauwgomfabrikant schakelt een reclamebureau in dat van mening is dat alles is geoorloofd om een product onder de aandacht te brengen.

Genre
Uitgever

Manteau (2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Waarom reclame niet werkt

Bruno Vanspauwen (Auteur)

Kritische analyse van feiten en mythen in de hedendaagse reclamebranche.

Uitgever

Lannoo (2001)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Media

Clive Gifford (Auteur)

In korte hoofdstukken en met veel kleurige illustraties wordt een beeld gegeven van de wijze waarop mensen in de loop der tijd met elkaar hebben gecommuniceerd. Vanaf ca. 12 jaar.

Uitgever

Standaard (2000)

Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Verborgen verleiders : hoe de media je sturen : een kritische inleiding, met alle foefjes !

Jaap van Ginneken (Auteur)

Kritisch overzicht van alle trucs die in de media worden gebruikt om mensen te bei͏̈nvloeden.

Uitgever

Boom (2000)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Communicatie : van hiërogliefen tot hyperlinks

Richard Platt (Auteur)

In korte hoofdstukken met veel kleurenillustraties wordt informatie gegeven over de communicatie tussen mensen van het eerste schrift tot internet en satellieten. Vanaf ca. 12 jaar.

Uitgever

Gottmer (2004)

Taal
Doelgroep
Niet beschikbaar
Boek

Public relations

Moi Ali (Auteur)

Aan de hand van praktijkvoorbeelden worden diverse aspecten van public relations behandeld, waaronder de technieken die worden gebruikt en de invloed ervan op mensen. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 13 jaar.

Uitgever

Corona (2006)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Niet beschikbaar
Boek

Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie

Ingrid Bottelberghs (Auteur)

Praktische adviezen aan reclamemakers voor efficie͏̈nte reclame die is gericht op kinderen in de lagere school-leeftijd.

Boek
Uitgever
Taal
Onderwerp

NT2

Doelgroep
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Eén wereld, één logo

Taal
Doelgroep