Boek Digitaal is het nieuwe normaal : de revolutie is begonnen Peter Hinssen (Auteur), Misha Chellam (Medewerker) Kijk van een ondernemer op het digitale tijdperk. Uitgever Lannoo (2010) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Technologie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek When digital becomes human : klantenrelaties in transformatie Steven Van Belleghem (Auteur) Uitgever LannooCampus (2014) Taal Nederlands Onderwerp Management ; klantenservice, Klantvriendelijkheid, Marketing en technologie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Gezocht M/V visual marketeer Christoph Ruys (Auteur) Uitgever Die Keure (2018) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Sociale media, Digitale media, Maatschappij en technologie, Technologie ; toekomst Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Aan de slag met Internet of Things : in 5 stappen je IoT-strategie ontwikkelen Gilles Robichon (Auteur), Robert Heerekop (Auteur) De revolutie van 'slimme' apparaten, met o.a. aandacht voor de ontwikkelingen, de toekomst en de gevolgen op het gebied van privacy. Uitgever Van Duuren Management (2017) Taal Nederlands Onderwerp Maatschappij en technologie, Internet der dingen, Online marketing, Informatiemaatschappij Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar