Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

7 Resultaten

Sorteren op
Boek

Facebookmarketing voor dummies

Stephanie Diamond (Auteur), John Haydon (Auteur)

Uitleg over marketing via Facebook, met informatie over o.a. doelgroep, marketingplan, instellingen, klanten vinden en binden, veel voorkomende fouten en tips en succesfactoren.

Boek

De conversation company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken

Steven Van Belleghem (Auteur)

Veel bedrijven gebruiken sociale media, maar slagen er niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Van Belleghem legt uit hoe sociale media medewerkers opnieuw met klanten kunnen verbinden en toont hoe de feedback van klanten gebruikt kan worden.

Boek

You do you : en de juiste mensen zullen je vinden

Nele Pieters (Auteur), Stéphanie Duval (Auteur)

Visie op concurrentiestrategie, gericht op met name grotere ondernemers.

Uitgever

Pelckmans Pro (2020)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar