Artikel uit tijdschrift 'Het is telkens weer de kunst de juiste mix te vinden' : marketing van producten en diensten Erna Slangen
Artikel uit tijdschrift 'Landelijke klantsegmentatie bibliotheken geeft beter beeld van leden' Wendy De Graaff
Artikel uit tijdschrift Landelijk campagneteam : 'grote campagnes beter laten aansluiten op doelstellingen bibliotheek' Eddy Kielema
Artikel uit tijdschrift 'Wat vindt de klant aantrekkelijk?' Toine Al (Auteur) Onderzoek van ProBiblio naar de vindbaarheid en presentatie van materialen in de bibliotheek. Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland, Bibliotheekinrichting ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De bibliotheek als merk Caroline Schröder (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'De bibliotheek moet een soort Hema zijn' Femke Van Den Berg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Het is telkens weer de kunst de juiste mix te vinden' : marketing van producten en diensten Erna Slangen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Landelijke klantsegmentatie bibliotheken geeft beter beeld van leden' Wendy De Graaff (Interviewer), Elsbeth Meijjer (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Landelijk campagneteam : 'grote campagnes beter laten aansluiten op doelstellingen bibliotheek' Eddy Kielema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Marketing op maat : post-hbo-cursus praktische marketing levert eerste bibliomarketeers af Lourens Koomans (Auteur), Evert Slot (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekopleidingen ; Nederland, Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het opgeven van de almacht : veranderingen in het spel dat besturen heet Nan Van Schendel (Auteur), Frans Stein (Auteur), Kees Vreeburg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken, Openbaar bibliotheekbeleid ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'We moeten onszelf heruitvinden' Anton De Wit (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland, Bibliotheken ; toekomst Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het unieke zit 'm in de breedte : collectievorming tussen rendement en cultuurpolitiek Jos Van Dijk (Auteur), Frans Stein (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Collectievorming ; bibliotheken ; Nederland, Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Hé, doet de bibliotheek dat ook? Eimer Wieldraaijer (Auteur) De VOB- campagne 'De bibliotheek maakt je rijker' brengt de mogelijkheden van de Nederlandse bibliotheken onder de aandacht. Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; openbare bibliotheken, Openbare bibliotheken ; Nederland ; toekomst Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Als je geen marketingafdeling hebt, ken je je klanten niet' : de openbare bibliotheek in de 21ste eeuw : Vlissingen Eimer Wieldraaijer (Interviewer), Kees Hamann (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; openbare bibliotheken, Openbare bibliotheken ; Nederland ; toekomst Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Beperkt slechte presentatie gebruik digitale bestanden ? Eddy Kielema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; databases, Public relations ; openbare bibliotheken ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Informatiefunctie van openbare bibliotheken versterken ? : niet zonder sociale marketing ! Kees Van de Sande (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Lokale informatie ; openbare bibliotheken ; Nederland, Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen