Zoekresultaten

Specification
Leeftijd
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

7 Resultaten

Sorteren op
Boek

Stap voor stap : programmeren kun je leren. 1

Max Wainewright (Auteur)

Leer stap voor stap programmeren met de (gratis) programma's Logo en Scratch. Stripachtige hulprobots geven daarbij uitleg. Apart verscheen een handleiding voor begeleiders. Vanaf ca. 9 t/m 13 jaar.

Uitgever

Corona (© 2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Stap voor stap : programmeren kun je leren. 2

Max Wainewright (Auteur)

Leer stap voor stap programmeren met de (gratis) programma's Logo en Scratch. Lees hoe je lussen en variabelen gebruikt. Stripachtige hulprobots geven daarbij uitleg. Apart verscheen een handleiding voor begeleiders. Vanaf ca. 9 t/m 13 jaar.

Uitgever

Corona (© 2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Stap voor stap : programmeren kun je leren : handleiding voor docenten

Max Wainewright (Auteur)

Handleiding bij de vier oefenboeken van de serie 'Stap voor stap: programmeren kun je leren' met leerdoelen, extra opdrachten en beknopte technische beschrijvingen van de gebruikte programmeertalen. Voor begeleiders van kinderen van ca. 9 t/m 14 jaar.

Boek

Leer stap voor stap programmeren en je eigen computergames maken

Carol Vorderman (Auteur)

Maak zelf computergames met de programmeertalen Scratch en Python. Met stapsgewijze uitleg van enkele projecten, achtergrondinformatie en kleine kleurenillustraties. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.

Boek

Python

Carol Vorderman (Auteur)

Maak games met Python (een op tekst gebaseerde programmeertaal en gratis te downloaden). Stapsgewijze uitleg van Python, met schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.

Boek

Python games : programmeren voor kinderen

Carol Vorderman (Inleider)

Maak games met Python (een op tekst gebaseerde programmeertaal en gratis te downloaden). Stapsgewijze uitleg van o.a. een spannende quiz, spelletje en dansgame, met schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.