Boek Sst, de leerkracht leert! : 25 manieren om te ontdekken hoe leerlingen je lessen ervaren De Vlaamse Scholierenkoepel
Boek Sst, de leerkracht leert! : 25 manieren om te ontdekken hoe leerlingen je lessen ervaren De Vlaamse Scholierenkoepel (Auteur) Uitgever Plantyn (2011) Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; evaluatie, Leerlingparticipatie ; secundair onderwijs ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Evalueren of assessen : what's in a name? Kaat Damman (Auteur), Linda Van Looy (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; evaluatie, Leraren ; opleidingen ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het rapport van de leraar Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De rollen omgekeerd Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Onderzoek naar praktijkkennis en beoordeling van docenten Douwe Beijaard (Auteur), N. Verloop (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Leraars beoordelen Taal Nederlands Onderwerp Functioneringsgesprekken, Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De prijs van een gesprek Taal Nederlands Onderwerp Functioneringsgesprekken, Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Klachten over collega's Taal Nederlands Onderwerp Functioneringsgesprekken, Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Doe ik het goed ? Taal Nederlands Onderwerp Functiebeschrijving ; leraren ; Vlaanderen, Functioneringsgesprekken, Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Leerlingen geven leraren rapport Taal Nederlands Onderwerp Leerlingparticipatie ; onderwijs, Leraren ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Een rapport voor de leraar Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; hoger onderwijs ; evaluatie Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Punten voor de leraar : rapport voor de leraar Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; secundair onderwijs ; evaluatie Doelgroep Volwassenen