Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Genre
Uitgegeven tussen

5 Resultaten

Sorteren op
Boek

Goed geletterd : An en Daan : leesboek alfabetisering

Nelleke Koot (Auteur)

An en Daan beleven alledaagse avonturen; leesboek voor anderstalige volwassenen die in het Nederlands gealfabetiseerd worden.

Boek

Ster in lezen. Alfa A

Kaatje Dalderop (Auteur), Merel Borgesius (Auteur), Jeanne Kurvers (Auteur), Willemijn Stockmann (Auteur)

Cursus Nederlandse taal met teksten en (invul)oefeningen rond de thema's school, vrije tijd, thuis, Nederland en de toekomst. Met kleine kleurenillustraties. Onder begeleiding met anderstalige jongeren van ca. 12 t/m 18 jaar, met kennis van het Latijnse schrift en klanken die bij de letters horen.

Genre

NT2

Uitgever

Boom (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Ster in lezen. Alfa B

Kaatje Dalderop (Auteur), Merel Borgesius (Auteur), Jeanne Kurvers (Auteur), Willemijn Stockmann (Auteur)

Cursus Nederlandse taal met teksten en (invul)oefeningen rond de thema's school, vrije tijd, thuis, Nederland en de toekomst. Met kleine kleurenillustraties. Onder begeleiding met anderstalige jongeren van ca. 12 t/m 18 jaar, met kennis van het Latijnse schrift en klanken die bij de letters horen.

Genre

NT2

Uitgever

Boom (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Ster in lezen. Alfa C

Kaatje Dalderop (Auteur), Merel Borgesius (Auteur), Jeanne Kurvers (Auteur), Willemijn Stockmann (Auteur)

Cursus Nederlandse taal met teksten en (invul)oefeningen rond de thema's school, vrije tijd, thuis, Nederland en de toekomst. Met kleine kleurenillustraties. Onder begeleiding met anderstalige jongeren van ca. 12 t/m 18 jaar, met kennis van het Latijnse schrift en klanken die bij de letters horen.

Genre

NT2

Uitgever

Boom (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Technisch lezen in een doorlopende lijn : een praktisch handboek voor de basisschool

Marita Eskes (Auteur)

Handboek voor de basisschool met actuele informatie over technisch lezen op theoretisch, praktisch en didactisch niveau, met aandacht voor onderwijskundig leiderschap, leesmotivatie en leesbevordering.

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.