Boek Sst, de leerkracht leert! : 25 manieren om te ontdekken hoe leerlingen je lessen ervaren De Vlaamse Scholierenkoepel
Artikel uit tijdschrift Hoe leerlingbetrokken zijn onze scholen ? : inspraak, overleg en actieve deelname van Vlaamse leerlingen Saskia De Groof
Artikel uit tijdschrift Leerlingenparticipatie in het Vlaams secundair onderwijs : leerlingen geven leerkrachten feedback, een participatiemethodiek Leen Schillemans
Boek Sst, de leerkracht leert! : 25 manieren om te ontdekken hoe leerlingen je lessen ervaren De Vlaamse Scholierenkoepel (Auteur) Uitgever Plantyn (2011) Taal Nederlands Onderwerp Leraren ; evaluatie, Leerlingparticipatie ; secundair onderwijs ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Democratische leerlingen "baas" Michaël Janart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leerlingparticipatie ; secundair onderwijs ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Hoe leerlingbetrokken zijn onze scholen ? : inspraak, overleg en actieve deelname van Vlaamse leerlingen Saskia De Groof (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leerlingparticipatie ; secundair onderwijs ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Leerlingenparticipatie in het Vlaams secundair onderwijs : leerlingen geven leerkrachten feedback, een participatiemethodiek Leen Schillemans (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leerlingparticipatie ; secundair onderwijs ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De goede raad van leerlingen : de kracht van de egel Taal Nederlands Onderwerp Leerlingenraden, Leerlingparticipatie ; secundair onderwijs ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen