Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

5 Resultaten

Sorteren op
Boek

Dus, want, maar en tenzij : over kritisch denken, argumenteren en debatteren in het onderwijs

Jan De Maeyer (Auteur)

Theorie en oefeningen om leerlingen uit de bovenbouw van het basisonderwijs en de onderbouw van het voortgezet onderwijs te leren debatteren en argumenteren.

Boek

Praten met kinderen op school

Piet Vandebriel (Auteur)

Leidraad voor leerkrachten en professionele hulpverleners.

Boek

Het constructieve gesprek

Manfred Gührs (Auteur), Claus Nowak (Auteur)

Praktische handleiding, gebaseerd op de theorie van de transactionele analyse.

Uitgever

SWP (2001)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Van radicaal naar amicaal : polarisatie en radicalisering bespreekbaar maken in wijk en klas

Karim Amghar (Auteur)

Methode voor docenten en andere betrokkenen om vooral met jongeren in gesprek te gaan over hun gedrag, uiterlijk en ideeën.

Niet gevonden wat je zocht?

Het is mogelijk om ook in andere bibliotheken te zoeken.