Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

8 Resultaten

Sorteren op
Boek

Geld en gedrag : hoe je de psychologie van geld in je voordeel kan gebruiken

Dan Ariely (Auteur), Jeff Kreisler (Auteur), Jonas de Vries (Vertaler)

Humoristische beschouwingen over onze irrationele gedragingen met geld en de manier waarop we dat kunnen veranderen.

Uitgever

Maven Publishing (© 2018)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Het Merk Mens : consumenten grijpen de macht

Fons Van Dyck (Auteur)

Verkenning vanuit de invalshoek van marketing van de psychologische, economische en maatschappelijke factoren die het gedrag van de hedendaagse consument bepalen.

Uitgever

LannooCampus (2007)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Economie verklaart alles

Robert H. Frank (Auteur)

Beantwoording van een aantal vragen die verband houden met economische principes.

Boek

Geld maakt wél gelukkig (als je weet hoe je het moet uitgeven) : acht psychologische inzichten voor wie steeds op de verkeerde koopknop drukt

Patrick Wessels (Auteur)

Uitleg over hoe je koopgedrag wordt beïnvloed door marketing en hoe je jezelf daartegen kunt wapenen en eigen keuzes kunt maken.

Uitgever

Haystack (2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Emotionele innovatie : de opmars van de emotieconsumptie

Roland Van Kralingen (Auteur), Rogier Van Kralingen (Auteur)

Beschrijving van een methode voor ondernemers om de emoties van consumenten te managen.