Boek Geld maakt wél gelukkig (als je weet hoe je het moet uitgeven) : acht psychologische inzichten voor wie steeds op de verkeerde koopknop drukt Patrick Wessels
Boek Geld en gedrag : hoe je de psychologie van geld in je voordeel kan gebruiken Dan Ariely (Auteur), Jeff Kreisler (Auteur), Jonas de Vries (Vertaler) Humoristische beschouwingen over onze irrationele gedragingen met geld en de manier waarop we dat kunnen veranderen. Uitgever Maven Publishing (© 2018) Taal Nederlands Onderwerp Geldbeheer ; psychologie Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Boek Het Merk Mens : consumenten grijpen de macht Fons Van Dyck (Auteur) Verkenning vanuit de invalshoek van marketing van de psychologische, economische en maatschappelijke factoren die het gedrag van de hedendaagse consument bepalen. Uitgever LannooCampus (2007) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Merken ; psychologie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Economie verklaart alles Robert H. Frank (Auteur) Beantwoording van een aantal vragen die verband houden met economische principes. Uitgever Pearson Education Benelux (2010) Taal Nederlands Onderwerp Economische psychologie, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Geld maakt wél gelukkig (als je weet hoe je het moet uitgeven) : acht psychologische inzichten voor wie steeds op de verkeerde koopknop drukt Patrick Wessels (Auteur) Uitleg over hoe je koopgedrag wordt beïnvloed door marketing en hoe je jezelf daartegen kunt wapenen en eigen keuzes kunt maken. Uitgever Haystack (2018) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Geldbeheer ; psychologie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Emotionele innovatie : de opmars van de emotieconsumptie Roland Van Kralingen (Auteur), Rogier Van Kralingen (Auteur) Beschrijving van een methode voor ondernemers om de emoties van consumenten te managen. Uitgever Pearson Education Benelux (2010) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Merken ; psychologie, Strategisch management Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Binnenkijken in het brein Mark Mieras (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Hersenen, Reclame ; psychologie, Scanners (geneeskunde) Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Merken werken Mark Mieras (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Neuropsychologie, Reclame ; psychologie, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Shop jezelf voor even gelukkig Michael Bond (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Verzamelen ; psychologie, Consumentengedrag Doelgroep Volwassenen