Zoekresultaten

Specification
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

7 Resultaten

Sorteren op
Boek

Darwin en de consument : seks, status en het brein

Geoffrey Miller (Auteur)

Verklaring van consumentengedrag vanuit de evolutionaire psychologie en van de invloed van marketing op consumptiepatronen.

Uitgever

Contact (2009)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Groene intelligentie : het belang van ecologie voor een eerlijke markt

Daniel Goleman (Auteur)

Pleidooi voor een gedrags- en mentaliteitsverandering om de milieuproblemen op te lossen.

Uitgever

Contact (2009)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

We consumeren ons kapot

Dirk Geldof (Auteur)

Kritische analyse door de Vlaamse groene politicus en socioloog van het huidige consumptiepatroon, waarin hij pleit voor een zorgvuldiger omgang met grondstoffen, energie en het milieu.

Uitgever

Houtekiet (2007)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Shopaholic & baby

Sophie Kinsella (Auteur)

Een voormalig financieel journaliste, nu 'personal shopper' voor een warenhuis, is zwanger en bereidt zich voor op de perfecte bevalling.

Boek

Geld en gedrag : hoe je de psychologie van geld in je voordeel kan gebruiken

Dan Ariely (Auteur), Jeff Kreisler (Auteur), Jonas de Vries (Vertaler)

Humoristische beschouwingen over onze irrationele gedragingen met geld en de manier waarop we dat kunnen veranderen.

Uitgever

Maven Publishing (© 2018)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

De tafel van 7 : trends voor morgen

Herman Konings (Auteur)

Beschrijving van zeven wereldwijde trends op allerlei gebied.