Boek De macht van de media : de markt is de baas Cas Goossens (Auteur) Beschouwingen over de maatschappelijke invloed van de massamedia. Uitgever Van Halewyck (2009) Taal Nederlands Onderwerp Commerciële radio ; Vlaanderen, Mediabeleid ; Vlaanderen, Commerciële televisie ; Vlaanderen, Media Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Cd The sound of TV'96 Uitgever Arcade (1996) Beschikbaar Vind exemplaar Boek Commerciële televisie : bedreiging of zegen P.Hans Frankfurther (Auteur) Uitgever IVIO (1987) Taal Nederlands Serie AO (2189) Doelgroep Volwassenen Enkel raadpleegbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Het stilzwijgen van de meningsvormers Patrick Stouthuysen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Commerciële televisie ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Vals trompetgeschal Geert Selleslach (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Commerciële televisie ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het einde van de publieke omroep in Vlaanderen en Nederland ? Jan Servaes (Auteur), Louis Heinsman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Commerciële televisie ; Nederland, Openbare omroep ; Nederland Doelgroep Volwassenen