Boek Coca-Cola : het verhaal : hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendste produkt ter wereld maakten Frederick Allen
Boek Het sprankelende verhaal van Coca-Cola Gyvel Young-Witzel (Auteur), Michael Karl Witzel (Auteur) Uitgever Deltas (2004) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Coca-Cola : het verboden onderzoek William Reymond (Auteur) Kritische geschiedenis van The Coca Cola Compagny, het drankje en het merk, de concurrentie en expansie, en het dubieuze bedrijfsbeleid tijdens de Tweede Wereldoorlog. Uitgever De Geus (2007) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Coca-Cola Ton Vingerhoets (Auteur) Uitgever Ellessy (2006) Taal Nederlands Onderwerp Frisdranken Serie Ellessy jeugd , WWW-reeks (18) Doelgroep Vanaf 12-14 jaar, Jeugd Beschikbaar Vind exemplaar Boek Coca-Cola : een succesverhaal met design als rode draad Jos Verniest (Auteur) Geschiedenis van het wereldbefaamde frisdrankmerk en de succesvolle, maar agressieve reclamecampagnes van het concern. Uitgever Snoeck (2011) Taal Nederlands Onderwerp Merken ; grafische vormgeving, Reclame ; dranken Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Hoe Pepsi de cola-oorlog won Roger Enrico (Auteur), Jesse Kornbluth (Auteur) Uitgever Muntinga (1989) Taal Nederlands Serie Management pocketboeken (5) Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Coca-Cola : het verhaal : hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendste produkt ter wereld maakten Frederick Allen (Auteur) Uitgever Forum (1996) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Cocaïne Sean Connolly (Auteur) In korte hoofdstukken met kleurenfoto's wordt informatie gegeven over de drug cocai͏̈ne en de gevolgen van het gebruik ervan. Vanaf ca. 13 jaar. Uitgever Corona (2002) Taal Nederlands Onderwerp Drugs Serie Wat je moet weten over Doelgroep Vanaf 12-14 jaar, Jeugd Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Zoet gevaar? Marianne Meire (Auteur) Taal Nederlands Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Goed of te zoet? Marieke Buijs (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Zoetstoffen, Coca-Cola Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Opstand tegen New Coke Lex Veldhoen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Coca-Cola Doelgroep Volwassenen